irdirect کار در منزل کار در منزل و کسب در آمد بیشتر همیشه از اهداف مهم ما ایرانی ها بوده و خواهد بود. اما روش کسب درآمد در مواقعی بسیار جذاب است مخصوصا زمانی که بتوانیم بدون کار زیاد درآمد بالایی داشته باشیم. ما در فروشگاه اینترنتی ایران دایرکت شرایطی را محیا کرده ایم که شما به سادگی بتوانید با چند دقیقه کار در منزل کسب درآمد کنید. برای آشنایی بیشتر با روش انجام کار با ما همراه باشید.

آموزش جامع کار در منزل و کسب درآمد از ایران دایرکت

کار در منزل و کسب در آمد بیشتر همیشه از اهداف مهم ما ایرانی ها بوده و خواهد بود. اما روش کسب درآمد در مواقعی بسیار جذاب است مخصوصا زمانی که بتوانیم بدون کار زیاد درآمد بالایی داشته باشیم. ما در فروشگاه اینترنتی ایران دایرکت شرایطی را محیا کرده ایم که شما به سادگی بتوانید با چند دقیقه کار در منزل کسب درآمد کنید. برای آشنایی بیشتر با روش انجام کار با ما همراه باشید.

شروع کسب درآمد اینترنتی و کار در منزل با ایران دایرکت

 

شروع کار در منزل با ایران دایرکت

کسب در آمد از ایران دایرکت واقعا ساده است. ما چند روش کسب درآمد داریم که شما باید انتخاب کنید که کدام روش مناسب شماست.

1.کسب درآمد مستقیم با دریافت آگهی و اشتراک فروشگاه

برای دریافت سفارش آگهی و فروشگاه شما باید بصورت مستقیم یا غیر مستقیم به فروشگاه ها و کسب و کارهای مختلف پیشنهاد تبلیغات اینترنتی و فروش اینترنتی محصولات را ارائه کنید. بعد از دریافت سفارش از بخش کاربری خود آگهی را ارسال و مبلغ را با تخفیف واریز کنید. برای دریافت کد تخفیف باید در خواست بازاریابی مستقیم را تکمیل و ارسال کنید. اگر با ارسال آگهی آشنایی ندارید آموزش چگونه در ایران دایرکت آگهی ارسال کنم؟ برای شما مفید خواهد بود.

2.کسب درآمد غیر مستقیم با اشتراک گذاری کد ارجاع

این روش نسبت به روش قبل بسیار آسان تر است. شما برای کسب درآمد کافیست لینک ارجاع شخصی خود را از سایت دریافت و در سایت ها و کانال های مختلف ارسال کنید. در این روش با ورود و ثبت نام هر کاربر جدید با خرید اشتراک یا محصولات درصدی از فروش به شما اختصاص می یابد. نکته جالب اینجاست که به مدت یک سال در ازای هر خرید مشتری ارجاع شده درصد دریافت می کنید. برای دریافت جزئیات بیشتر و دریافت کد ارجاع به آموزش بخش همکاری در فروش ایران دایرکت مراجعه کنید.

3.فروش محصولات اشتراکی دیگر کاربران ایران دایرکت

اگر فروشنده خوبی هستید و به کسب درآمد اینترنتی و کار در منزل مشتاق هستید حتما این روش را امتحان کنید. بسیاری از فروشندگان از اینکه شما روی محصول آنها کار کنید استقبال می کنند. کافیست در فروشگاه محصولات قابل اشتراک را انتخاب و در صفحه فروشگاه خودتان به مشتریان عرضه کنید و در ازای هر فروش کارمزد دریافت کنید.

4. فروش محصولات از دیگر فروشگاه های مجازی

بسیاری از فروشگاه ها مانند ایران دایرکت کد اختصاصی برای هر محصول ایجاد می کنند. کافیست پس از ثبت نام در این سایت ها لینک دانلود محصول را دریافت و محصول را برای فروش در فروشگاه ارائه کنید.

5.فروش و انجام خدمات فروشگاه دیگر کاربران

تعداد زیادی از فروشندگان سنتی آشنایی مناسبی با روند فروش در فروشگاه اینترنتی ندارند. با این که فروشگاه اینترنتی سود بیشتر برای آنها ایجاد می کند اما حاضر به مواجه شدن با این فرآیند نیستند. کافیست برای چند فروشگاه کار فروش اینترنتی در فروشگاهشان در ایران دایرکت را بر عهده بگیرید. با گسترش کار میتوانید چند برابر بیشتر از کار کردن در بیرون از منزل درآمد داشته باشید.

 

شروع کسب درآمد اینترنتی و کار در منزل با ایران دایرکت

روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد کا با جستجوی ساده در گوگل برای شما نمایش داده می شود اما ما بهترین و آسانترین روش های کسب درآمد را محیا کرده ایم.اگر هنوز ثبت نام نکرده اید همین حالا عضو ایران دایرکت شوید و کسب درآمد خود را هم اکنون شروع کنید.

پایان آموزش جامع کار در منزل و کسب درآمد از ایران دایرکت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید