irdirect.ir comp e1607302686675 کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت تبدیل به یکی از مهمترین چالش های کاربران ایران دایرکت برای ارسال آگهی اینترنتی و محصولات در فروش یا آگهی اینترنتی شده است. در تمامی سایت ها برنامه های خاصی برای کاهش حجم تصویر بصورت خودکار وجود دارند. که با کاهش اندازه تصاویر، سرعت بارگزاری (باز شدن صفحه برای کاربر) صفحه را افزایش می دهند. اما این اتفاق خوب، گاهی باعث افت شدید کیفیت تصاویر و مات شدن آنها می شود.

کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت تا 80 درصد

کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت تبدیل به یکی از مهمترین چالش های کاربران ایران دایرکت برای ارسال آگهی اینترنتی و محصولات در فروش یا آگهی اینترنتی شده است. در تمامی سایت ها برنامه های خاصی برای کاهش حجم تصویر بصورت خودکار وجود دارند. که با کاهش اندازه تصاویر، سرعت بارگزاری (باز شدن صفحه برای کاربر) صفحه را افزایش می دهند. اما این اتفاق خوب، گاهی باعث افت شدید کیفیت تصاویر و مات شدن آنها می شود.

اگر اندازه یا حجم تصویر شما بیشتر از حد مجاز 2 مگابایت است و نمیتوانید عکس را به سرور سایت ارسال کنید و یا اگر تصویر شما پس از ارسال به سرور سایت دچار افت شدید کیفیت شده است در این آموزش با ما همراه باشید.

کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت ایران دایرکت

بهترین اقدام برای گرفتن تصاویر با کیفیت بهتر کاهش اندازه یا سایز(Size) عکس در تنظیمات دوربین تلفن همراه شماست. کافیست از بخش تنظیمات به جای کیفیت اچ دی و یا فول اچ دی از سایز های پایینتر استفاده کنید. کاهش حجم تصاویر

پیشنهاد بعدی کاهش کیفیت تصویر با ویرایش و یا برش تصویر است. متاسفانه بخاطر تنوع در تلفن های متفاوت نمی توان گزینه یا روش خاصی را برای این کار بیان کنیم. بهتر است برای یافت روش مناسب ویرایش عکس در تلفن همراه خود در گوگل جستجو کنید.

در نهایت ما به شما یکی از بهترین سایت های کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت را معرفی می کنیم. سایت compressor.io  یکی از بهترین سایت‌های کاهش حجم عکس آنلاین است. کافیست پس از ورود گزینه TRY IT را انتخاب و در صفحه جدید از قسمت SELECT FILE عکس خود را بارگذاری کنید. این سایت از دو حالت فشرده‌ سازی بدون افت کیفیت (Lossless) و با افت کیفیت (Lossy) پشتیبانی می‌کند. البته می توانید از قسمت Custom تنظیمات میزان فشرده سازی را سفارشی کنید.کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت ایران دایرکت

برای مثال تصویری با حجم بالای دو مگابایت برای کاهش حجم بارگزاری شده. نتیجه بسیار عالی است. حجم فایل اصلی 2.81 مگابایت و حجم پس از کاهش 492 کیلو بایت 82 درصد کاهش حجم بدون افت کیفیت تصویر. در نهایت با انتخاب گزینه Download تصویر جدید را ذخیره کنید.

 

کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت ایران دایرکت

برای ورود به سایت compressor.io  اینجا کلیک کنید.

پایان آموزش کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *