درج آگهی در ایران دایرکت حرکت هوشمندانه ای برای معرفی کسب و کار شماست. اولین قدم برای بازریابی اینترنتی انتخاب نوع سطح آگهی است.

معرفی انواع سطح آگهی ها در بانک آگهی ایران دایرکت

درج آگهی در ایران دایرکت حرکت هوشمندانه ای برای معرفی کسب و کار شماست. اما لازم است برای کسب نتیجه بهتر با سطح آگهی ها بیشتر اشنا شویم. اگهی اینترنتی بهترین گزینه برای بازریابی اینترنتی و معرفی اینترنتی محصولات در سطح اینترنت و فروشگاه شما است. تمام آگهی ها دارای صفحه اختصاصی برای توضیحات هستند. ثبت آگهی در ایران دایرکت فرصت مناسبی برای معرفی کسب و کار شماست.

آگهی رایگان ایران دایرکت کمک فراوانی به رشد کسب و کار شما در جستجوی گوگل خواهد کرد. شما در ایران دایرکت این امکان را دارید که آگهی های خود را کاملا مستقل مدیریت کنید. اما اگر تمایلی ندارید نیاز به ثبت نام نیست. شما می توانید مستقیم آگهی ارسال کنید. توجه داشته باشید که آگهی های ویژه،فوق العاده ومجازی در تمام صفحات فروشگاه نمایش داده خواهد شد.

این یعنی با ورود کاربران از موتور های جستجو به هر یک از صفحات محصولات آگهی شما نمایش داده می شود. در ایران دایرکت آگهی ها از نوعی به نوع دیگر تبدیل می شوند. در آخر اگر تمدید توسط مالک آگهی انجام نشود به سطح آگهی رایگان تنزل خواهد یافت.

در انتخاب سطح اگهی ها به امکانات و مدت زمان دوره توجه کنید. اگهی های فوق العاده و ویژه بیشتر برای نوبت اول اگهی ها ایجاد شده اند. برای مثال مدت زمان تقریبی نمایش یک اگهی معمولی در صفحه اول نتایج سایت گوگل بیشتر ازسه ماه طول خواهید کشید در صورتی که سطح اگهی ویژه طی مدت یک هفته در صفحه اول نمایش داده می شود. البته نکات دیگری در این اتفاق تاثیر گذارند مانند نوع برچسب انتخابی و میزان مفید بودن اگهی شما. 

برای مثال شما فروشنده لوازم خانگی هستید اگر این اگهی را در سطح اگهی معمولی ثبت کنید زمان تقریبی رسیدن اگهی به صفحه اول نتایج تقریبا سه ما طول خواهد کشید. دلیل این اتفاق سیستم ارزش گذاری صفحات در جستجوی گوگل است. هر صفحه بر اساس میزان محبوبیت و تعداد لینک معرفی ان صفحه ارزش گذاری می شود.

پس زمانی که شما در سطح آگهی معمولی ارسال می کنید. اگهی شما فقط در صفحه اول سایت نمایش داده می شود و این یعنی فقط یک معرفی به اگهی شما در سایت موجود است. حالا زمانی که سطح آگهی شما ویژه باشد از تمامی صفحات اگهی و محصولات اگهی شما معرفی و لینک می شود و باعث افزایش زیاد رتبه شما خواهد شد.

شما میتوانید در هر مرحله با مراجعه به بخش آموزش سایت ایران دایرکت به آموزش کامل تصویری دسترسی داشته باشید.

درج آگهی در ایران دایرکت حرکت هوشمندانه ای برای معرفی کسب و کار شماست. اولین قدم برای بازریابی اینترنتی انتخاب نوع سطح آگهی است.

سطح رایگان

در این سطح فقط نام فروشگاه و آدرس نمایش داده می شود و موقعیت نمایش آن در صفحه اول در بلوک دوم می باشد. مدت زمان فعال بودن آگهی در این بخش در حال حاضر دائمی است. اما این اگهی ها فقط از طریق جستجوی سایت قابل مشاهده خواهد بود.

سطح آگهی

در این سطح شما امکان ارسال یک عکس و اطلاعات بیشتری چون آدرس ایمیل،شبکه های اجتماعی و صفحه فروشگاه را دارید. مدت زمان فعالیت آگهی در این سطح یک سال است.

سطح آگهی مجازی

این سطح شامل تمام امکانات بخش آگهی است. با این تفاوت که بجای بخش های تلفن و آدرس لینک صفحه و توضیحات چند سطری قرار گرفته است. این نوع آگهی برای معرفی محصولات یا لینک سایت و گروه قابل استفاده است. این آگهی پس از پایان زمان غیر فعال و دیگر نمایش داده نمی شود تا زمانی که توسط مالک آگهی تمدید شود.

سطح سفارشی

این سطح شامل تمام امکانات بخش آگهی است و البته امکان ارسال دو تصویر در آگهی وجود دارد. با این تفاوت که در تمام صفحات سایت و حتی بخش کاربری نمایش داده می شود و در بخش بلاک کناری قرار گرفته است. اما نسبت به آگهی مجازی در موقعیت بالاتری قرار دارد. در انتهای دوره این اگهی به اگهی رایگان تبدیل می شود. 

سطح ویژه

این سطح شامل تمام امکانات بخش آگهی است و البته امکان ارسال 3 تصویر در آگهی وجود دارد و مانند آگهی سفارشی در تمام صفحات سایت و حتی بخش کاربری نمایش داده می شود و در بخش بلاک کناری قرار گرفته است اما نسبت به دیگر آگهی ها در بالاترین موقعیت قرار دارد. این سطح نیز پس از انتهای دوره به سطح رایگان تبدیل می شود.

ایران دایرکت حامی کسب و کار های ایرانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید