ارسال محصول در فروشگاه اینترنتی ایران دایرکت 1

فروشگاه اینترنتی ایران دایرکت ابزارهای منحصر بفردی برای فروش اینترنتی و بازاریابی اینترنتی محصولات شما ارائه میدهد. شما به آسانی میتوانید با استفاده از طرح فروش رایگان اینترنتی در فروشگاه اینترنتی خود به فروش اینترنتی  محصولات خود بپردازید. در این آموزش به مدیریت و ارسال محصولات میپردازیم.

ورود به پیشخوان فروشگاه

از بخش حساب کاربری من گزینه مدیریت فروشگاه را انتخاب کنید. قبلا در آموزش آشنایی با بخش مدیریت فروشگاه با گزینه های مختلف آشنا شدیم. حالا در این آموزش به بخش محصولات میپردازیم.

فروش اینترنتی ایران دایرکت

 

 

معرفی بخش محصولات پیشخوان فروشگاه اینترنتی

با ورود به بخش محصولات در پیشخوان تعداد محصولات مجاز برای نمایش در فروشگاه مشارکتی شما نمایش داده می شود. این تعداد در بسته های اشتراک فروشگاه متفاوت است. در ردیف بعدی گزینه افزودن محصول جدید قرار دارد با انتخاب این گزینه به صفحه ایجاد محصول وارد می شوید. در قسمت بعد امکاناتی وجود دارد که در یافت محصول خاص نیاز خواهید داشت. فراموش نکنید که با گسترش کار فروشگاه اینترنتی و افزایش محصولات همیشه لازم است تا محصولات خاصی را انتخاب و بصورت گروهی تغییراتی انجام شود.

افزودن محصول جدید

با انتخاب این گزینه وارد صفحه ایجاد محصول میشویم. در کادر نام محصول عنوان محصول را بنویسید. سمت چپ کادر تصویر محصول وجود دارد. با انتخاب آپلود تصویر محصول صفحه بارگزاری باز می شود. امکانات مختلفی برای شما در این صفحه وجود دارد میتوانید با انتخاب گزینه دوربین از محصول عکس بگیرید یا از بخش فایل ها عکس مورد نظر برای محصول را در بخش گالری انتخاب کنید. و پس از بارگزاری در پایین همان صفحه گزینه تعیین تصویر شاخص را انتخاب کنید.

تصویر ارسال محصول در فروش اینترنتی - ارسال محصول در فروشگاه اینترنتی ایران دایرکت

 

ادامه افزودن محصول جدید

بعد از انتخاب تصویر شاخص دو کادر قیمت و قیمت با تخفیف وجود دارد که در کادر قیمت مبلغ محصول را به تومان وارد کنید. اما اگر تمایلی به گذاشتن تخفیف برای محصول خود ندارید کادر قیمت با تخفیف را خالی بگذارید. در انتخاب دسته بندی سعی کنید نزدیکترین دسته بندی به محصول را انتخاب کنید. این کار در یافتن محصول و فروش اینترنتی شما توسط مشتری برای فروشگاه اینترنتی شما بسیار اهمیت دارد. اگر دسته بندی خاصی را در بخش دسته بندی پیدا نمیکنید از بخش پشتیبانی با ما مطرح کنید. فروشگاه اینترنتی ایران دایرکت.

کادر برچسب ها در یافتن مشتری از طریق موتور های جستجو مانند گوگل بسیار مهم است. هیچ محدودیتی در تعداد برچسب نیست. اما توجه کامل داشته باشید که استفاده از برچسب ها یک تیغ دو لبه است. اگر برچسب شما برای معرفی نام دیگر محصول باشد با مشکل مواجه نمیشوید اما اگر گوگل احساس کند شما با استفاده از برچسب قصد فریب کاربر را دارید باید با نمایش محصول خود در نتایج جستجوی گوگل خداحافظی کنید. نگران نباشید در طرح بازاریابی اینترنتی ایران دایرکت ما همراه شما هستیم.

در صفحه ایجاد محصول دو کادر توضیحات وجود دارد کادر توضیح کوتاه و کادر توضیحات. در کادر اول نوشته های این بخش در نتایج گوگل برای کاربران نشان داده می شود. اما بخش توضیحات در بخش فروشگاه اینترنتی شما زیر نام و عکس محصول قرار دارد. بسیار خوب در انتهای صفحه دو گزینه وجود دارد اگر ایجاد محصول را انتخاب کنید محصول شما برای تایید ارسال می شود و شما به بخش ویرایش مشخصات محصول وارد می شوید. با انتخاب گزینه ایجاد و افزودن جدید مجدد صفحه ایجاد محصول برای شما نمایش داده می شود.

برای آشنایی با مفهوم بازاریابی اینترنتی و فروشگاه اینترنتی ایران دایرکت در بخش آموزش سایت مقالات مناسبی موجود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *