مشکل ورود به حساب کاربری ایران دایرکت

مشکل ورود به حساب کاربری ایران دایرکت

کاربر گرامی امکان اینکه مشکل ورود به حساب کاربری ایران دایرکت از ورود اشتباه نام کاربری و گذرواژه باشد بسیار زیاد است.

ابتدا از ورود صحیح نام کاربری و گذره واژه خود اطمینان حاصل نموده و اگر بدون دریافت هیچ گونه پیامی از سایت وارد پنل خود نمی شوید و تنها صفحه برای شما بازسازی می شود لطفا اقدامات زیر را انجام دهید. 

  1. از مرورگر دیگری مانند فایرفاکس برای ورود استفاده نمایید.
  2. حافظه cache مرورگر خود را به صورت زیر پاک نمایید.

توجه کنید که اطلاعات قبلی شما شامل نام کاربری و پسورد ها در سیستم باقی می مانند و مشکل در راستای ورود به سایت های دیگر پیدا نخواهید کرد.

پاک کردن Cache در مرورگر کروم :

در مرورگر کروم برای پاک کردن اطلاعات کش حل مشکلات ورود به حساب کاربری ایران دایرکت بر روی تنظیمات مرورگر یا سه نقطه بالای کروم کلیک کرده و تاریخچه مرورگر را باز کنید. برای اینکار از کلیدهای ctrl + H نیز می توان استفاده کرد.  گزینه  clear browsing history  را از سمت چپ پنل باز شده لنتخاب و در منوی کشویی بالا گزینه ی the past week را انتخاب کنید. در پنجره باز شده گزینه ی cookies and other site and plugin data را به حالت انتخاب درآورید. بر روی دکمه clear browsing data کلیک کنید. حال مرورگر خود را یک بار ببندید و مجددا باز کنید و وارد سایت شوید.


پاک کردن Cache در مرورگر فایرفاکس :

برای پاکسازی مرورگر ابتدا روی منو و سپس روی گزینه history و سپس clear recent history کلیک کنید. در منوی کشویی بالا گزینه everything را انتخاب کنید. در پنجره ی ظاهر شده تنها دو گزینه ی cookies و cache را انتخاب نمایید.

 

بر روی دکمه ی clear now کلیک نمایید. حال مرورگر خود را یک بار ببندید و مجددا مرورگر را باز نمونده و وارد پنل کاربری ایران دایرکت شوید. اگر همچنان با مشکل ورود به سایت روبرو هستید اشکال از مرورگر نیست، با بخش پشتیبانی مشکلتان را مطرح کنید.

پایان آموزش مشکل ورود به حساب کاربری ایران دایرکت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *