تبادل کاربران شبکه های اجتماعی ایران دایرکت

راه اندازی فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت

راه اندازی فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت

در آموزش قبل ( ساخت حساب کاربری در ایران دایرکت ) مراحل ثبت نام را طی چند مرحله انجام دادیم. حالا در این آموزش ادامه تنظیمات بخش فروشگاه را تا راه اندازی کامل فروشگاه مشارکتی انجام می دهیم.

پس از انتخاب گزینه ثبت نام صفحه خوش آمد گویی فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت نمایان می شود. شما میتوانید یکی از دو انتخاب موجود را انجام دهید. پیشنهاد ما انجام تنظیمات از طریق همین صفحه نصب آسان است. پس گزینه بزن بریم! را انتخاب کنید.

تصویر صفحه خوش آمد گویی

 

صفحه دوم راه اندازی فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت

در این صفحه نیز اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. در انتهای این صفحه کادر نمایش ایمیل در فروشگاه وجود دارد که بهتر است برای رعایت مسائل امنیتی ایمیل ثبت نام خود را در فروشگاه نمایش ندهید. اگر نمیدانید کد پستی شما چند است میتوانید به سایت شرکت پست بخش دریافت کد پستی مراجعه کنید. گزینه ادامه را انتخاب کنید.

تصویر بخش راه اندازی فروشگاه

 

صفحه سوم راه اندازی فروشگاه گزینه های پرداخت

در این بخش شما میتوانید انتخاب کنید که در آمد حاصل از فروشگاه چطور به شما پرداخت شود. در مورد مبحث پرداخت در آموزش تسویه حساب انواع روشها معرفی شده اما به این چند نکته توجه کنید:

برای مشتریان شما در صفحه تسویه حساب دو روش پرداخت موجود است اولین گزینه پرداخت زمان تحویل و گزینه دوم پرداخت با کارت. اگر مشتری شما پرداخت زمان تحویل را انتخاب کند تمام موارد مالی بر عهده شماست و اگر پرداخت با کارت را انتخاب کند این مبلغ بعد از واریز به کیف پول شما منتقل می شود. در حال حاضر تنها گزینه پرداخت موجود کیف پول سایت است.

گزینه ادامه را انتخاب کنید.

 

تصویر انتخاب روش برداشت

فروشگاه شما آماده است. حالا با انتخاب مشاهده پنل فروشگاه شما به بخش مدیریت فروشگاه وارد می شوید. بخاطر داشته باشید که اگر در هر مرحله دچار مشکل شدید. در انتهای صفحه آموزش همان بخش میتوانید مشکلتان را مطرح کنید. با این کار اگر کاربر دیگری با مورد مشابه شما برخورد کرده باشد میتواند پیشنهاد خود را مطرح کند.

کامل شدن راه اندازی فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت

 

پایان آموزش راه اندازی فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید