تبادل کاربران شبکه های اجتماعی ایران دایرکت

چرا فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت؟

شاید برای شما این سئوال وجود داشته باشد که فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت چه نفعی دارد و یا چطور میتوان از فروشگاه مشارکتی کسب درآمد کردد. در این مطلب سعی شده مزیت های فروشگاه ایران دایرکت را خدمت شما معرفی کنیم.اگر فروشنده محصول و خدمات در شبکه های اجتماعی هستید این مطلب را از دست ندهید.

فروشگاه مشارکتی مزایای فراوانی دارد که میتوان کاهش هزینه فروش و گسترش بازار فروش را از بهترین مزیت های آن حساب کرد. اما چگونه؟ اگر شما هم فروشنده محصول در شبکه های اجتماعی باشید. به خوبی می دانید که گسترش بازار فروش چه تاثیری بر تعداد فروش روزانه شما خواهد داشت. ایران دایرکت به شما کمک می کند تا بتوانید علاوه بر کار روی کانال تلگرام و پیج اینستاگرام خودتان مشتریان بیشتری را از طریق جستجوی گوگل ، کانال تلگرام ، پیج اینستاگرام و صفحه فیسبوک ایران دایرکت دریافت کنید.

اگر فروشنده آنلاین هستید حتما متوجه شده اید که امکان جستجو در شبکه های اجتماعی بشدت محدود است. شما در تلگرام و اینستا گرام نمی توانید محصول را براساس نیاز مصرف کننده عرضه کنید. اما ایران دایرکت با معرفی محصول شما در موتور های جستجو مانند گوگل و هدایت خریداران به شبکه های اجتماعی شما علاوه بر افزایش حجم و قدرت فروش شما ،تعداد کاربران نیازمند به محصولات و خدمات شما را نیز افزایش می دهد و مطمئن باشید این کاربران هرگز گروه و یا کانال شما را ترک نخواهند کرد.

فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت چه نفعی دارد

1.استفاده از ظرفیت بازاریابی و معرفی محصول

در مورد بازریابی و کد ارجاع در بخش آموزش مفصل صحبت شده و در این بخش مقالات زیادی قرار گرفته اما به اینکه چطور فروشنده از ظرفیت فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت استفاده کند کمتر پرداخته شده است. بازاریابان با معرفی محصول به دیگر کاربران باعث افزایش تعداد بازدید از سایت و صفحه فروشگاه می شوند.  اما چطور این حجم بازدید به محصول شما ارجاع شود بسیار ساده است.

همه فروشندگان در بین محصولاتشان محصولی دارند که پر تقاضا و با سود بالایی بفروش می رود. کافیست فقط چند درصد از سود این محصول را برای فروش دیگر محصولات فروشگاهتان هزینه کنید. با این حرکت شاید از محصول پر فروش مانند قبل سود نبرید اما با سرازیر شدن مخاطبین برای خرید محصول پرفروش دیگر محصولات شما نیز در معرض نمایش قرار دارند .

مطمئن باشید که در انتها با حساب و کتاب کوچکی در می یابید که چند برابر سود آن محصول از فروش دیگر محصولات سود برده اید. سیاست های فراوانی برای افزایش درآمد شما وجود دارد اما اصل ماجرا اینجاست که شما چه انتخابی داشته باشید.

2.استفاده از برند سازی دیگران برای محصولات

شاید فهمیده اید که با ورود کاربران از گوگل به یکی از فروشگاه های مشارکتی ایران دایرکت شما هم میتوانید از این اتفاق سود سرشاری کسب کنید. اما چطور؟ خوب جواب این سوال پاسخ های بسیاری دارد اما یکی از این جواب ها استفاده از برند سازی فروشندگان دیگر است. تمام فروشندگان برای فروش محصولاتشان هزینه های فراوانی برای بازاریابی و معرفی محصول کرده اند و اکنون شما در لحظه وارد شدن به خانواده ایران دایرکت از انجام تمام این هزینه ها معاف هستید چون محصول دسته اول شما در کنار محصولاتی قرار میگیرد که برای مخاطبین کاملا آشنا و مطمئن است. حساب کنید چقدر باید هزینه کنید تا روزانه صد ها نفر محصولات شما را ببینند؟

 

3.شراکت در محصولات پر فروش دیگر اعضاء

فرض کنید شما محصولاتی دارید که هنوز در معرفی آن اقدامی انجام نداده اید اما کاربر دیگری محصولاتی دارد که بسیار پر فروش و جذاب است شما می توانید با ارتباط گرفتن با فروشنده از او بخواهید بعضی از محصولات شما را در میان محصولاتش قرار دهد با این اتفاق در صورت فروش محصول بخشی به عنوان پاداش برای آن فروشنده واریز میشود و ادامه مبلغ به حساب شما واریز خواهد شد.

یا کاملا بر عکس شما تعدادی از محصولات پر فروش کاربر را به بازدید کنندگان فروشگاه تان نشان دهید و درصد بازار یابی خود را دریافت کنید. سیاست های فراوانی در اشتراک محصول برای شما وجود دارد اما تنها شما باید سیاست خود را در فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت انتخاب کنید.

 

4.هزینه بسیار پایین تر نسبت به راه اندازی فروشگاه مستقل

شاید بتوانید با مبلغ مناسبی فروشگاه آنلاین مستقل داشته باشید اما باید هزینه های فراوانی برای جذب مخاطب از فضای مجازی انجام دهید. می توانید از طراحان سایت و فروشگاه در سطح اینترنت سئوال کنید تا پاسختان را دریافت کنید. اما باور کنید از هر صد فروشگاه اینترنتی یک فروشگاه شاید بتواند مسیر پیشرفت را طی کند.

شاید تجربه های گذشته مدیران ایران دایرکت امروز برای شما این ابزار قدرتند را ساخته است که با هزینه بسیار ناچیز بتوانید با همکاری دیگر اعضاء خانواده فروشندگان ایران دایرکت با دیگر فروشگاه های بزرگ وارد رقابت سالم شده و فروش اینترنتی داشته باشید.

 

فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت چه نفعی دارد

5.صفحه اختصاصی فروشگاه فروشندگان

فروش مشارکتی زیبایی خاص خود را دارد و البته نگرانی های نهان و آشکار.  بعضی از کاربران تمایل دارند که محصولاتشان را به مشتریان فروشگاه فیزیکی خود نشان دهند. اما نگرانند که شاید مشتری آنها با دیدن محصولات مشابه در فروشگاه های دیگر فروشندگان از آنها خرید نکنند. یکی از قابلیت های کلیدی فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت همین نکته است که هر فروشنده در زمان ثبت نام می تواند صفحه فروشگاه مختص به خود را داشته باشد. و کاملا اختصاصی به افزایش مشتریان فروشگاه خود مشغول باشد.

6.پشتیبانی خدمات و امکانات رایگان

روزانه چند فروش در کانال شما انجام می شود. همه میدانیم که بخش زیادی از سفارشات روزانه را بدون اینکه متوجه شویم از دست میدهیم و این تنها به یک دلیل است. بسیاری از مشتریان در انبوه سفارشات ناپدید می شوند. اما میتوانیم با ارجاع مشتریان به صفحه پرداخت سایت تمام مشخصاتشان را دریافت کنیم و اطلاعات کامل در مورد هر مشتری داشته باشیم.

7.کسب درآمد از سرویس های مخصوص ایران دایرکت

شما در کنار فروش محصولات خود با دریافت کد ارجاع و ارجاع بازدید کننده از سایت ایران دایرکت در صورت خرید مشتری از یکی از سرویس های ایران دایرکت شما سهم فروش خود را دریافت خواهید کرد.

 

8.ایجاد زنجیره فروش

شاید اصلا شما تمایلی به فروش محصولتان در فروشگاه خود نداشته باشید و بخواهید دیگران اقدام به فروش محصول کنند.  این نیز به راحتی قابل انجام است.

پایان آموزش چرا فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *