ساخت حساب کاربری در ایران دایرکت

ساخت حساب کاربری در ایران دایرکت بسیار ساده و روان است.  اما برای آن دسته از کاربرانی که برای ساخت حساب کاربری ایران دایرکت با مشکل مواجه شده اند. آموزش کوتاهی را آماده کرده ایم. برای ساخت حساب و ورود به حساب کاربری در ایران دایرکت طبق مراحل زیر عمل کنید.

1 –انتخاب گزینه حساب کاربری من از منوی اصلی ایران دایرکت:

از صفحه ابتدای سایت از منوی اصلی گزینه حساب کاربری من را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه حساب کاربری من از منوی اصلی ایران دایرکت
2- آشنایی با صفحه ورود به حساب ایران دایرکت:

با توجه به اینکه شما به حساب خود وارد نشده اید. وارد صفحه بخش ورود به سایت یا ثبت نام می شوید. حالا در پایین صفحه گزینه عضویت در سایت را انتخاب کنید.

تصاویر ورود به حساب کاربری ایران دایرکت
3- عضویت کاربر عادی در ایران دایرکت:

اگر فعالیت شما تنها برای ارسال آگهی و بخش همکاران فروش است مطابق توضیحات همین بخش کادر ها را کامل کنید. اما اگر قصد استفاده از امکانات فروشگاه را دارید به بخش بعد رجوع کنید. در کادر اول نام کاربری دلخواه خود را وارد کنید. دقت کنید که از حروف فارسی و فاصله استفاده نکنید. در کادر دوم ایمیل خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که تمام گزارشات حساب کاربری شما در ایران دایرکت به ایمیل نوشته شده شما در این بخش ارسال می شود.

در صورت فراموشی رمز عبور لینک تغییر رمز به ایمیل شما ارسال می شود که در صورت اشکال در ایمیل نمیتوانید به حساب خود دسترسی داشته باشید. اگر ایمیل ندارید می توانید به صفحه ساخت ایمیل در گوگل مراجعه و برای خود ایمیل جدید ثبت کنید. در صورتی که با ساخت ایمیل آشنا نیستید صفحه پشتیبانی گوگل برای ساخت حساب  دارای راهنمای مناسبی به زبان فارسی است.

Screenshot 2020 11 20 حساب کاربری من ایران دایرکت1 ساخت حساب کاربری در ایران دایرکت بسیار ساده و روان است.  اما برای آن دسته از کاربرانی که برای ساخت حساب کاربری ایران دایرکت با مشکل مواجه شده اند. آموزش کوتاهی را آماده کرده ایم. برای ساخت حساب و ورود به حساب کاربری در ایران دایرکت طبق مراحل زیر عمل کنید.
4 – عضویت فروشندگان در ایران دایرکت:

اگر گزینه فروشنده هستم را انتخاب کنید علاوه بر کادر های عضویت عادی باید اطلاعات مربوط به فروشگاه را نیز وارد کنید.در این بخش کادر های خواسته شده را به درستی کامل کنید . کادر نام فروشگاه نامی است که در قسمت بالایی صفحه شخصی فروشگاه شما نمایش داده می شود. شما میتوانید مناسبترین نام را برای فروشگاه خود وارد کنید. در این بخش مهمترین کادر همین کادر آدرس فروشگاه است که رعایت چند نکته در مورد آن الزامی است:

  1. نام فروشگاه حتما با حروف انگلیسی آغاز شود ولی استفاده از اعداد در ادامه ایرادی ندارد.
  2. این صفحه آدرس ورودی شما از مراجعات موتور های جستجو مانند گوگل و یاهو است. نامی را انتخاب کنید که تحت هیچ عنوان آن را تغییر ندهید.
  3. این نام باید منحصر بفرد باشد و توسط کاربر دیگری انتخاب نشده باشد.

در انتها با ورود شماره همراه و قبول قوانین ثبت نام خود را کامل کنید.

Screenshot 2020 11 20 حساب کاربری من ایران دایرکت2 ساخت حساب کاربری در ایران دایرکت بسیار ساده و روان است.  اما برای آن دسته از کاربرانی که برای ساخت حساب کاربری ایران دایرکت با مشکل مواجه شده اند. آموزش کوتاهی را آماده کرده ایم. برای ساخت حساب و ورود به حساب کاربری در ایران دایرکت طبق مراحل زیر عمل کنید.

پایان آموزش ساخت حساب کاربری در ایران دایرکت.

اگر فروشنده هستید میتوانید برای خواندن ادامه ثبت نام به آموزش راه اندازی فروشگاه مشارکتی در ایران دایرکت مراجعه فرمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *