فروشندگان محصولات لدورا

پیشنهادی عالی برای فروشندگان محصولات لدورا

پیشنهادی عالی برای فروشندگان محصولات لدورا

 

با توجه به اینکه  بسیاری از محصولات ثبت شده برند لدورا در فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت در  صفحه اول یا دوم نتایج گوگل دیده می شود و علاوه بر آن درصد بالایی از جویندگان محصولات لدورا از شهر های مختلف ایران هستند و امکان ارسال به تمامی شهرها بخاطر افزایش قیمت تمام شده وجود ندارد و با توجه به عدم اعتماد مشتریان به فروش های اینترنتی شرایط بسیار مناسبی برای فروش و همکاری با فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت ایجاد شده است.

اما حتما این سئوال برای شما مطرح شده است که چطور با وجود موارد بالا امکان افزایش فروش وجود دارد در پاسخ به این سئوال باید دقت کنید که ما برای تمامی موارد بالا راه حل های مناسبی داریم که البته با همراهی و همکاری شما میتوانیم به آسانی از فرصت پیش آمده برای شما فروش بیشتری را به ارمغان بیاوریم.

در فروشگاه مشارکتی ایران دایرکت تمام ساختار لازم برای فروشندگان محصولات لدورا آماده شده است و با توجه به شرایط فوق العاده موجود اگر واقعا قصد افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر را داشته باشید این فرصت را به هیچ وجه از دست نمیدهید.

نحوه همکاری فروشندگان محصولات لدورا به این صورت است که پس از شروع همکاری با فروشگاه ایران دایرکت مشتری بر اساس موقعیت و شهر خود از میان فروشندگان محصولات لدورا نزدیکترین مورد را انتخاب و سفارش خود را بصورت پرداخت در محل ثبت می کند.

 

سفارش ثبت شده بصورت لحظه ای در پنل کاربری شما قابل رویت و پردازش می باشد و فقط کافیست با مشتری تماس بگیرید و محصول را تحویل داده و هزینه ها را دریافت کنید.

 

ما برای فروش شما هیچ مبلغی را دریافت نمی کنیم مگر هزینه اولیه سالانه فروشگاه ، شما می توانید قیمت محصول را برای شهر خودتان تعیین و هزینه ارسال و دیگر هزینه ها را به آن افزوده و زمان تحویل محصول به مشتری تمام هزینه ها را دریافت کنید.

 


شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا به پیج اینستاگرام @irdirect.ir مراجعه کنید.


فروشندگان محصولات لدورا


 

2 دیدگاه دربارهٔ «پیشنهادی عالی برای فروشندگان محصولات لدورا»

  1. سلام من نماینده فروش محصولات لدورا هستم میشه بگید چطور باید همکاری کنیم برای فروش بیشتر

    1. سلام دوست عزیز
      برای فعالسازی فروش کافیه از بخش حساب کاربری به عنوان فروشنده ثبت نام کنید و بعد از فعالسازی و انتخاب اشتراک فروشگاه محصولات مورد نظرتون برای فروش رو از لیست محصولات انتخاب کنید.
      در هر مرحله میتونین از طریق بخش پشتیبانی و ارسال تیکت راهنمایی لازم رو دریافت کنید.
      درصورت تمایل میتونین از طریق اینستاگرام با صفحه اصلی ایران دایرکت در ارتباط باشین.
      موفق و پیروز باشین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید