ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری 1

ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری

 

بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول جدید در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

 

در اولین مرحله بعد از ورود به بخش مدیریت فروشگاه از منوی فروشگاه بخش محصولات را انتخاب کنید.

 

 

ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری

 

در صفحه جدید لیست محصولات ثبت شده نمایش داده می شود. در صفحه محصولات در بالاترین قسمت تعداد محصولات مجاز برای ثبت را مشاهده می کنید. برای ثبت محصول جدید امکانات مختلفی برای مدیریت محصول ثبت شده موجود است.

 

از گزینه ویرایش برای ویرایش کامل محصول استفاده می شود و از گزینه ویرایش سریع برای ویرایش برخی از مشخصات محصول مانند قیمت و…

 

همانطور که از نام گزینه ها مشخص است، برای مدیریت محصول از گزینه مورد نظر استفاده می کنیم اما در ادامه برای ایجاد یک کپی از محصول قبلی گزینه تکراری را انتخاب کنید. این گزینه با دایره قرمز رنگ در تصویر بعد مشخص شده است.

 

 

20211102 2 ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

 

پس از انتخاب گزینه تکراری ، یک کپی کامل از محصول انتخاب شده با تمامی تنظیمات ایجاد می شود. نکته انتخاب روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری دقیقا همین امکان است که دیگر نیازی به نوشتن اطلاعات تکراری برای محصولات نیست و این روش سرعت ثبت محصول را چند برابر افزایش میدهد.

 

در تصویر بعد کد محصول قبل 31152 بوده است که پس از تکرار کلمه (کپی) به انتهای عنوان محصول افزوده شده است.

 

در تصویر بعد با انتخاب گزینه ویرایش وارد صفحه ویرایش محصول تکرار شده می شویم. محصول تکراری ایجاد شده است و با رنگ قرمز نمایش داده می شود. در فروشگاه ایران دایرکت هر فروشنده بر اساس کد محصول تعریف شده مجاز به ثبت محصول جدید می باشد.

 

 

20211102 3 ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

 

در صفحه ویرایش محصول اولین بخش قسمت انتخاب تصویر محصول است. در تصویر بعد چهار قسمت با فلش قرمز رنگ نشان شده است.

 

در بالای صفحه کنار جمله ویرایش محصول وضعیت کنونی محصول نمایش داده شده است. فلش دوم رو به بالا ضربدر حذف عکس سابق این محصول را نشان داده و فلش سوم تصویر سابق را و در انتها اخرین فلش عنوان قبلی محصول را نشان کرده است.

 

 

 

20211102 4 ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

 

با انتخاب ضربدر سمت راست و بالای تصویر قبلی محصول تصویر قبلی حذف و امکان بارگذاری تصویر جدید داده می شود. برای بارگذاری عکس جدید قسمت انتخاب شده در تصویر بعد را لمس کنید. این قسمت در تصویر بعد با دایره قرمزرنگ نشان داده شده است.

 

 

20211102 5 ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

بعد از انتخاب گزینه بارگذاری تصویر کاور محصول صفحه بارگذاری تصویر نمایش داده می شود. برای انتخاب عکس جدید از گالری تلفن همراه و یا سیستم رومیزی گزینه گزینش پرونده ها را انتخاب و در صفحه بعد عکس مورد نظر را برای بارگذاری انتخاب و تایید کنید.

 

اگر از قبل تصویر مورد نظر را بارگذاری کرده اید کافیست از بخش بالایی صفحه گزینه کتابخانه پرونده های چند رسانه ای را انتخاب کنید تا تمامی تصاویر قبلی بارگذاری شده برای محصولات را مشاهده و تصویر مورد نظر را انتخاب کنید. دقت کنید که حداکثر حجم مجاز برای بارگذاری تصویر 2 مگابایت است. اگر تصویر شما بیشتر از این حجم است با مطالعه آموزش کاهش حجم تصاویر در بخش آموزشگاه حجم تصویر را کاهش دهید.

 

 

20211102 6 ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

پس از انتخاب تصویر دلخواه چند ثانیه صبر کنید تا تصویر در سرور بارگذاری شود. پس از پایان فرآیند بارگذاری گزینه تعیین تصویر شاخص را انتخاب کنید.

 

20211102 7 ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

 

با انتخاب گزینه تعیین تصویر شاخص عکس جدید با عکس قبلی جایگزین می شود. حالا نوبت عوض کردن عنوان محصول است. در محصول نمونه به این دلیل که دو محصول مشابه یکدیگر هستند فقط کد محصول تغییر کرده است. اما شما میتوانید نام دلخواه محصول را درج کنید. دقت داشته باشید که حتما کد جدید بر اساس کد مختص شما باشد.

 

20211102 8 ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

 

در تصویر بعد پس از عنوان گزینه های متفاوتی وجود دارد که در آموزش ثبت محصول کارایی هر گزینه کاملا توضیح داده شده است. در این آموزش ما فقط  گزینه های مورد نیاز مانند تصویر، عنوان، قیمت و توضیحات کوتاه محصول را تغییر میدهیم و نیازی به تغییر دیگر گزینه ها نیست.

 

کادر عنوان و بخش تصویر در پاراگراف قبل توضیح داده شد. اما در تصویر بعد دو کادر قیمت وجود دارد که گزینه اول قیمت اصلی یا اولیه محصول و قیمت دوم قیمت تمام شده محصول پس از کسر تخفیفات است. اگر نمیخواهید تخفیفی را برای محصولات در نظر بگیرید کادر دوم را خالی بگذارید.

20211102 9 ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

پس از درج قیمت محصول در کادر توضیحات وجود دارد اولی شرح کوتاه و دیگری توضیحات. در قسمت شرح کوتاه تمام توضیحات محصول جدید را بنویسید. در بخش توضیحات نیازی به تغییر ندارید.

 

20211102 10 ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

 

در ادامه گزینه  های موجودی و محصولات مرتبط وجود دارد که اگر مایل باشید میتوانید تعداد موجودی را مشخص کنید. بخش محصولات مرتبط به شما این انتخاب را میدهد تا محصولات پیشنهادی در ادامه صفحه محصول را انتخاب کنید.

 

20211102 11 ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

پس از انجام و تکمیل گزینه های بالا کار برای ثبت محصول به پایان رسیده است. در انتهای صفحه گزینه ذخیره محصول را انتخاب و منتظر بمانید تا محصول با موفقیت ذخیره شود.

 

 

 

20211102 12 ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

 

بعد از ثبت موفق محصول،  پیام محصول با موفقیت ذخیره شده نمایش داده می شود.

 

20211102 13 ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

حالا با بازگشت به صفحه محصولات ، محصول جدید در بخش در انتظار بررسی نمایش داده می شود.

 

20211102 14 ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری بصورت خلاصه دو روش برای ثبت محصول در فروشگاه ایران دایرکت وجود دارد. روش اول که بصورت ایجاد محصول جدید است در بخش آموزشگاه بصورت کامل تشریح شده است. ما در این آموزش روش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری را بصورت تصویری انجام می دهیم.

 

اگر در مورد ثبت محصول با مشکلی مواجه شدید و یا انتقاد یا پیشنهادی دارید در انتهای این مطلب در بخش نظرات مطرح کنید. نظرات شما برای ما بسیار با ارزش و پر اهمیت است.

 

خوشحال میشویم  از طریق پیج اینستاگرام @irdirect.ir  مار را دنبال کنید

 

پایان آموزش ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری

ایران دایرکت حامی کسب و کار ایرانی.

1 دیدگاه دربارهٔ «ثبت محصول جدید با روش محصول تکراری 1»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *