تبادل کاربران شبکه های اجتماعی ایران دایرکت

افزودن لینک شبکه های اجتماعی به محتوای محصولات و آگهی ها

قابلیت افزودن لینک شبکه های اجتماعی و ارتباط مستقیم با مشتریان از امکانات جدید ایران دایرکت محسوب می شود به همین دلیل آموزش مناسبی برای این مورد در آموزشگاه تاکنون وجود نداشته است و از طرفی این اتفاق مانند دیگر خدمات ایران دایرکت انحصاری و برای اولین بار در کشور مطرح می شود و تاکنون مورد مشابهی وجود نداشته است.

ارسال محصولات و آگهی ها به شبکه های اجتماعی بصورت خودکار انجام می شود اما برای آشنایی بیشتر همکاران توضیحات کاملتری در این مطلب افزوده می شود پس در ادامه با ما همراه باشید.

برای تفکیک پیام ها و جلوگیری از ارسال مطالب ناکارآمد به شبکه های اجتماعی بخش توضیحات محصولات و آگهی ها به حساب اینستاگرام و بخش چکیده به کانال تلگرام ارسال می شود. برای جایگذاری متن دلخواه کافیست حین ایجاد محصول یا ارسال آگهی متن آماده شده را در انتهای بخش توضیحات یا چکیده کپی کنید. دقت کنید که در طرح اشتراک رایگان فروشگاه و طرح آگهی رایگان امکان ارسال مطالب به شبکه های اجتماعی محدود شده است. در ادامه بصورت تصویری توضیحات لازم قرار گرفته است. در ادامه آموزش افزودن لینک شبکه های اجتماعی به محتوای محصولات و آگهی ها با ما همراه باشید.

  • مطابق تصاویر برای ارسال در بخش محصولات متن اینستاگرام را در انتهای کادر توضیحات و متن تلگرام را در کادر توضیح کوتاه کپی کنید.

 

افزودن لینک شبکه های اجتماعی به محتوای محصولات و آگهی ها افزودن لینک شبکه های اجتماعی به محتوای محصولات و آگهی ها

 

  • برای ارسال در بخش  آگهی نیز متن اینستاگرام را در انتهای کادر توضیحات و متن تلگرام را در کادر چکیده کپی کنید.

 

افزودن لینک شبکه های اجتماعی به محتوای محصولات و آگهی ها افزودن لینک شبکه های اجتماعی به محتوای محصولات و آگهی ها

برای ارتباط با ما به @irdirect.ir مراجعه فرمائید.

پایان آموزش افزودن لینک شبکه های اجتماعی به محتوای محصولات و آگهی ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *