نمایندگی 5014 پیشتازان پاسارگاد

  1. نمایندگی 5014 پیشتازان پاسارگاد
photo 2021 11 27 22 00 39 راهنمای ثبت آگهی جدید
توضیحات:

نمایندگی 5014 پیشتازان پاسارگاد

 

⬅️آیا تا کنون به راهی اندیشیده اید که به سادگی و بدون دغدغه آینده مالی خود و خانواده تان را از هم اکنون تضمین نمائید؟

⬅️آیا برای اینکه در دوران بازنشستگی خود در بهترین وضعیت مالی باشید راهکار مناسبی دارید؟

⬅️آیا برای اینکه فرزند شما در سنین جوانی پشتوانه مالی بسیار مناسب داشته باشد برنامه ریزی کرده اید؟

⬅️اگر شما خانم خانه دار هستید برای اینکه پوشش بیمه ای مناسب و بازنشستگی ایده آلی داشته باشید به راهکار مناسبی اندیشیده اید؟

 


 

⬅️آیا برای تامین هزینه تحصیل ، جهیزیه ، ازدواج و یا مسکن فرزند خود از هم اکنون اقدام کرده اید؟

⬅️به نظر شما چقدر احتمال دارد که هر شخص طی سالهای آینده به مشکلات پزشکی دچار شوید؟

⬅️در صورت مبتلا شدن مشکلات پزشکی چه هزینه هایی برای شما و خانواده شما خواهد داشت؟

⬅️تا به حال دیده اید و یا شنیده اید که شخصی در اثر تصادف و حوادث دیگر دچار نقص عضو شده و یا هزینه های پزشکی سنگین پرداخت نماید؟

 


ارائه با کیفیت خدمات بیمه ای را در سراسر ایران اسلامی بصورت غیر حضوری با نمایندگی 5014 پیشتازان پاسارگاد تجربه کنید.


 

⬅️به نظر شما احتمال بروز چنین حوادثی برای همه افراد وجود ندارد؟

⬅️چند درصد احتمال دارد که هر شخص در یک سال آینده فوت کند؟ آیا شما از زمان فوت خود اطلاع دارید؟

⬅️تا به حال اندیشیده اید بعد از شما خانواده شما با چه شرایط مالی روبرو خواهند شد؟

⬅️آیا می دانید پرداخت تمامی بدهی های شخص پس از فوت وی بر عهده خانواده اوست؟

⬅️در رابطه با قانون مالیات بر ارث چقدر مطلع هستید؟ آیا می دانید درصد بسیار بالایی از اموال شخص کسر خواهد شد؟

 


 

🔴پاسخ به همه این سوالات و سوالاتی از این دست ، از اهمیت بالایی برخوردار است. شما برای اینکه امنیت و آرامش خاطر داشته باشید باید برای تمامی موارد ذکر شده راهکار مناسبی داشته باشید و این راهکار هم اکنون در اختیار شماست:

 

🔶️نمایندگی 5014 پیشتازان پاسارگاد با ارائه انواع بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد یا بیمه زندگی برای تمامی بحران ها و شرایط سختی که ممکن است برای شما و خانواده تان در طول زندگی رخ دهد ، راهکارها و پوششهای منحصر بفردی ارائه کرده و آینده مالی شما و خانواده محترمتان را تامین نموده و آرامش خاطر را برای شما به ارمغان می آورد

 


شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاهده نظرات و ارتباط با ما به پیج اینستاگرام  @nobaharipasargadinsurance نمایندگی 5014 پیشتازان پاسارگاد مراجعه کنید.


 

نمایندگی 5014 پیشتازان پاسارگاد ⬅️آیا تا کنون به راهی اندیشیده اید که به سادگی و بدون دغدغه آینده مالی خود و خانواده تان را از هم اکنون تضمین نمائید؟ ⬅️آیا برای اینکه در دوران بازنشستگی خود در بهترین وضعیت مالی باشید راهکار مناسبی دارید؟ ⬅️آیا برای اینکه فرزند شما در سنین جوانی پشتوانه مالی بسیار مناسب داشته باشد برنامه ریزی کرده اید؟ ⬅️اگر شما خانم خانه دار هستید برای اینکه پوشش بیمه ای مناسب و بازنشستگی ایده آلی داشته باشید به راهکار مناسبی اندیشیده اید؟ ⬅️آیا برای تامین هزینه تحصیل ، جهیزیه ، ازدواج و یا مسکن فرزند خود از هم اکنون اقدام کرده اید؟ ⬅️به نظر شما چقدر احتمال دارد که هر شخص طی سالهای آینده به مشکلات پزشکی دچار شوید؟ ⬅️در صورت مبتلا شدن مشکلات پزشکی چه هزینه هایی برای شما و خانواده شما خواهد داشت؟ ⬅️تا به حال دیده اید و یا شنیده اید که شخصی در اثر تصادف و حوادث دیگر دچار نقص عضو شده و یا هزینه های پزشکی سنگین پرداخت نماید؟ ارائه با کیفیت خدمات بیمه ای را در سراسر ایران اسلامی بصورت غیر حضوری با بیمه پاسارگاد نمایندگی نوبهاری کرج تجربه کنید. ⬅️به نظر شما احتمال بروز چنین حوادثی برای همه افراد وجود ندارد؟ ⬅️چند درصد احتمال دارد که هر شخص در یک سال آینده فوت کند؟ آیا شما از زمان فوت خود اطلاع دارید؟ ⬅️تا به حال اندیشیده اید بعد از شما خانواده شما با چه شرایط مالی روبرو خواهند شد؟ ⬅️آیا می دانید پرداخت تمامی بدهی های شخص پس از فوت وی بر عهده خانواده اوست؟ ⬅️در رابطه با قانون مالیات بر ارث چقدر مطلع هستید؟ آیا می دانید درصد بسیار بالایی از اموال شخص کسر خواهد شد؟ 🔴پاسخ به همه این سوالات و سوالاتی از این دست ، از اهمیت بالایی برخوردار است. شما برای اینکه امنیت و آرامش خاطر داشته باشید باید برای تمامی موارد ذکر شده راهکار مناسبی داشته باشید و این راهکار هم اکنون در اختیار شماست: 🔶️بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد یا بیمه زندگی برای تمامی بحران ها و شرایط سختی که ممکن است برای شما و خانواده تان در طول زندگی رخ دهد ، راهکارها و پوششهای منحصر بفردی ارائه کرده و آینده مالی شما و خانواده محترمتان را تامین نموده و آرامش خاطر را برای شما به ارمغان می آورد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاهده نظرات و ارتباط با ما به پیج اینستاگرام  @nobaharipasargadinsurance مراجعه کنید.

موقعیت

دیدگاهتان را بنویسید

more
Allowed HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <blockquote> <code> <em> <strong>

راهنمای ثبت آگهی جدید

پیشنهادی

متاسفم! هیچ آگهی پیدا نشد.
سبد خرید