محصولات مراقبت پوست و موی گیاهی مهنا

  1. محصولات مراقبت پوست و موی گیاهی مهنا
photo 2021 12 16 11 19 17 پیشنهادی
توضیحات:

محصولات مراقبت پوست و موی گیاهی مهنا

 

✅فروش انواع کرمهای درمانی و مراقبت از پوست دستساز گیاهی

✅فروش انواع روغن های گیاهی مراقبت از پوست و مو مانند: آرگان اصل مراکش ، آوکادو ، نارگیل

✅فروش انواع روغن های درمانی مانند : بنفشه ، سیاه دونه ، اسطوخدوس و روغنهای ماساژ تراپی

✅فروش شامپو بار بدون سولفات با فرمولاسیون ویژه

✅فروش محصولات اسپا گیاهی

 

محصولات مراقبت پوست و مو گیاهی مهنــا شامل انواع کرم های گیاهی: کرم آبرسان، کرم ضدلک، کرم کلاژن، کرم ضدجوش و آکنه، کرم جوانه گندم، کرم ضدآفتاب مخصوص پوست خشک، کرم ضدآفتاب مخصوص پوست چرب و کرم دور چشم می باشد.

فرمولاسیون این کرم ها توسط فرد مجرب و تحصیل کرده در رشته شیمی آلی و با تجربه سالها فعالیت در حوزه آرایشی_بهداشتی انجام گرفته است.

ما با بهره گیری از بهترین روغنهای گیاهی با کیفیت برای تولید محصولات مراقبت پوست و موی گیاهی مهنا تلاش می کنیم. همچنین در تولید صابونهای دستساز گیاهی که برگرفته از روغن های مرغوب از جمله: نارگیل و زیتون و... است.

صابونهای گیاهی مهنا به بهترین روش فرمول نویسی شده اند تا کمترین آسیب به پوست وارد کنند علاوه بر این در محصولات مراقبت پوست و موی گیاهی مهنا از هیچ گونه رنگی که باعث ایجاد حساسیت در پوست فرد گردد،استفاده نشده است.

 


شما می توانید برای مشاهده میزان رضایتمندی مشتریان همیشگی ما و مشاهده نظرات مصرف کنندگان در اینستاگرام به پیج @mohanna.herbal.cream مراجعه کنید.


 

محصولات مراقبت پوست و موی گیاهی مهنا ✅فروش انواع کرمهای درمانی و مراقبت از پوست دستساز گیاهی ✅فروش انواع روغن های گیاهی مراقبت از پوست و مو مانند: آرگان اصل مراکش،آوکادو،نارگیل،روغنهای درمانی مانند: بنفشه،سیاه دونه،اسطوخدوس و روغنهای ماساژ تراپی ✅فروش شامپو بار بدون سولفات با فرمولاسیون ویژه ✅فروش محصولات اسپا گیاهی صابونهای گیاهی مهنا به بهترین روش فرمول نویسی شده اند تا کمترین آسیب به پوست وارد کنند علاوه بر این در این محصولات از هیچ گونه رنگی که باعث ایجاد حساسیت در پوست فرد گردد،استفاده نشده است. محصولات مراقبت پوست و مو گیاهی مهنــا شامل انواع کرم های گیاهی: کرم آبرسان، کرم ضدلک، کرم کلاژن، کرم ضدجوش و آکنه، کرم جوانه گندم، کرم ضدآفتاب مخصوص پوست خشک، کرم ضدآفتاب مخصوص پوست چرب و کرم دور چشم می باشد. فرمولاسیون این کرم ها توسط فرد مجرب و تحصیل کرده در رشته شیمی آلی و با تجربه سالها فعالیت در حوزه آرایشی_بهداشتی انجام گرفته است. ما با بهره گیری از بهترین روغنهای گیاهی با کیفیت برای تولید محصولات مراقبت از پوست و مو مهنـــا تلاش می کنیم. همچنین در تولید صابونهای دستساز گیاهی که برگرفته از روغن های مرغوب از جمله: نارگیل و زیتون و... است. شما می توانید برای مشاهده میزان رضایتمندی مشتریان همیشگی ما و مشاهده نظرات مصرف کنندگان در اینستاگرام به پیج @mohanna.herbal.cream مراجعه کنید.

موقعیت

دیدگاهتان را بنویسید

more
Allowed HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <blockquote> <code> <em> <strong>

 

پیشنهادی

سبد خرید