سوسیس و ژامبون خانگی مشهد

5.0
  1. سوسیس و ژامبون خانگی مشهد
توضیحات:

گروه چاشنی ارائه دهنده ی انواع سوسیس و ژامبون خانگی مشهد پخت انواع سوسیس و کالباس ایرانی و اروپایی با بهترین مواد اولیه و بدون مواد نگهدارنده و مضر برای سلامتی.

 

لیست محصولات ارائه شده سوسیس و ژامبون خانگی مشهد :

✅ کالباس لیونر خانگی
✅ لبرکزه کنجدی
✅ ژامبون مرغ و قارچ
✅ ژامبون گوشت
✅ بیکن
✅ پپرونی
✅ استیک گوشت و مرغ
✅ سوجوک ترکیه
✅ چوریزو
✅ کوکتل مرغ و پنیر
✅ بلغاری
✅ کراکف پنیری
✅ فرانکفورتر پنیری
✅ هات داگ مرغ و گودا مخصوص سوسیس و ژامبون خانگی مشهد


 

سوسیس و ژامبون خانگی مشهد

 


مزایای استفاده از سوسیس و کالباس خونگی(چاشنی صفری)

از اونجایی که می دونید در حال حاضر به صورت کاملا ناخودآگاه سوسیس و کالباس در برنامه غذایی مردم ایران قرار دارد که اکثر مردم به دلیل ناسالم بودن آنها از این اوضاع راضی نیستند. اما به دلیل اینکه ذاتا این غذای فست فودی مثل سوسیس و کالباس و یا پیتزا را دوست دارند اون رو مصرف میکنند.

اما وقتی محصولی با کیفیت بالا و سلامت تضمین شده بدون رنگ و مواد نگهدارنده مضر وجود داشته باشد می توانید از این غذاهای خوش طعم با استفاده از سوسیس و کالباس های خانگی(چاشنی صفری) نهایت لذت را ببرید و مهم تر از همه هیچ پدر و مادری نگران ناسالم بودن سوسیس و کالباس برای خوراک فرزندش نباشه.


این آگهی بدلیل اتمام اعتبار منقضی شده است. برای دریافت جایگاه این آگهی میتوانید با واتس آپ واحد فروش ایران دایرکت و یا شماره تماس 09368742042 تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده میزان رضایتمندی مشتریان و نظرات مصرف کنندگان به پیج اینستاگرام  @irdirect.ir مراجعه کنید.


کلمات کلیدی: , لیونر , لبرکزه کنجدی , ژامبون مرغ و قارچ , ژامبون گوشت , بیکن , پپرونی , استیک گوشت و مرغ , سوجوک ترکیه , چوریزو , کوکتل مرغ و پنیر , بلغاری , کراکف پنیری , فرانکفورتر پنیری , هات داگ مرغ و گودا , سوسیس_خونگی , کالباس_خانگی , فست_فود_خانگی_سالم_و_مطمئن , انواع_سوسیس_کالباس_خانگی , بدون_مواد_نگهدارنده , بهداشتی , چاشنی_صفری , کالباس , لبرکزه_اتریشی , کنجدی , لذیذوخوشمزه , غذای_سالم , غذای_خانگی, بدون_نيترات_و_نيتريت

موقعیت

دیدگاهتان را بنویسید

more
Allowed HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <blockquote> <code> <em> <strong>

راهنمای ثبت آگهی جدید

پیشنهادی

سبد خرید