روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز

5.0
  1. روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز
da1b90bd 98ec 4dc3 a499 993d29cb0a52 راهنمای ثبت آگهی جدید
توضیحات:

روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز

 

روغن آرگان اصل مراکش با بهترین کیفیت ١٠٠میل

فروشگاه نیشتمان درخدمت شماست

ارسال به سراسر جهان

تحویل درب منزل

قیمت محصول ٤٩٠ هزارتومان

سلامتی شما آرزوی قلبی ماست💜

 


 

کانال ما در روبیکا:

https://rubika.ir

 


روغن آرگان چیست؟

آرگان یک محصول ارگانیک است که از هسته درختان آرگان بدست میاید . درختان ارگان معمولاً در مراکش یافت می شوند. به همین خاطر روغن آرگان را بیشتر همراه با نام مراکش میشنویم . روغن آرگان سرشار از خواص سالم و آبرسان هایی مانند اسیدهای چرب و ویتامین E است، روغن آرگان موارد استفاده زیادی دارد از قبیل استفاده برای پوست و برای مو که در ادامه با با ان بیشتر اشنا می شوید.

 

خواص روغن آرگان برای مو

روغن آرگان همان ماده سلامت و زیبایی بخشی است، که موهای شما به آن نیاز دارد. این روغن از چند جنبه مختلف به موهای شما فایده می‌رساند. در عین حال طبیعی بودن این روغن، احتمال بروز هر گونه عارضه جانبی را در موهای شما از بین برده است. از طرفی کارایی روغن آرگان، به زیبایی مو ختم نمی‌شود. خواص این روغن باعث شده که استفاده از آن به معنای پیشگیری از اختلالات و حفظ سلامت مو باشد.

حتما شما هم در میان انواع محصولات تقویتی مو، نام روغن آرگان به گوشتان خورده است، اما شاید اطلاعات کاملی از جزئیات خواص روغن آرگان برای مو، نداشته باشید! به جرئت می توان گفت: روغن Argan (روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز)، محصولی گیاهی و چند منظوره است که در زمینه پوست، مو، تغذیه و ... مورد استفاده قرار می گیرد. روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز.

وجود مواد معدنی و مغذی در این عصاره بی بدیل، تغییرات رویایی را در موهای شما رقم خواهد زد! از مهم ترین فواید روغن آرگان، می توان به کاهش ریزش مو، درمان شوره سر، درمان موخوره، حفظ نرمی و لطافت مو، افزایش درخشش مو و غیره اشاره کرد.

 

خواص درمانی روغن آرگان برای مو

کاهش موخوره و ریزش مو
مراقبت در برابر اشعه خورشید
محافظت در برابر وسایل حرارتی
درمان شوره و خشکی پوست سر
مراقبت در برابر مواد شیمیایی

درمان عفونت ها و قارچ های کف سر
کاهش شکستگی مو
تاثیرات روغن آرگان در زیبایی مو
نرم کننده مو
افزایش درخشندگی مو

تقویت کننده خاصیت ارتجاعی مو
از بین برنده وز مو
جلوگیری از گره خوردگی مو
فرم دهنده مو

 

روش استفاده از روغن آرگان بر روی موها

برای اینکه بتوانید از خواص باور نکردنی و بی‌نظیر روغن آرگان بر روی موهای خود بهره مند شوید، بهتر است که این روغن را در حالت نم دار بودن موها بر روی آنها ماساژ دهید. بهترین روش ماساژ، جدا کردن دسته‌ای موها و استفاده از روغن آرگان از ریشه به سمت ساقه‌ی موها است.روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز.

در این صورت می‌توانید موها را به طور کامل پوشش داده و شاهد تاثیرگذاری ایده‌آل این روغن باشید.برخلاف تصور بسیاری از افراد استفاده از روغن آرگان روی موی خیس یا خشک، پیشنهاد نمی‌شود. بهترین حالت استفاده از این روغن، حالت نم دار بودن موها است.

 

خواص روغن آرگان برای پوست

 

رطوبت رسان قوی:

روغن آرگان، حاوی درصد بالایی از اسیدهای چرب و ویتامین E است. وجود این کمپلکس فوق‌العاده، خاصیت مرطوب کنندگی عالی به آن می‌دهد. به همین خاطر است که در اکثر لوسیون‌های مرطوب کننده، شامپو یا نرم کننده‌ها، نام روغن آرگان به چشم می‌خورد.
بافت سبک این روغن، سرعت جذب و قدرت نفوذ آن را افزایش می‌دهد. روغن آرگان به سرعت جذب پوستتان می‌شود و آن را به صورت عمقی مرطوب می‌نماید. ویتامین E موجود در روغن آرگان(روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز)، نوعی ویتامین محلول در چربی است و به راحتی از لایه‌های عمقی پوست عبور می‌نماید. در نتیجه، با احتباس آب و رطوبت در منافذ، رطوبت پوستتان را در طول روز تامین می‌کند.

 

درمان جوش و آکنه با روغن آرگان سلوکس اصل

از دلایل هورمونی و ژنتیکی گرفته تا عدم رسیدگی به پوست، جوش و آکنه ممکن است دلیل و منشا متفاوتی داشته باشد. اما علت اصلی همه اینها، تجمع سبوم و چربی اضافی در منافذ پوستی است. این عامل باعث مسدودیت منافذ و تجمع چربی زیر پوستی می‌شود و آکنه‌ها را به وجود می‌آورد. اما روغن آرگان می‌تواند تا حد زیادی در کنترل این آکنه‌ها موثر واقع شود.

استفاده از روغن برای رفع آکنه، ممکن است در وهله اول تعجب برانگیز باشد. چرا که روغن‌ها اغلب باعث مسدودیت منافذ و تجمع چربی زیر پوستی می‌شوند. اما مطمئن باشید روغن آرگان فرق می‌کند! این اکسیر، تولید و ترشح سبوم طبیعی پوست را کنترل می‌نماید و مانع از تجمع آنها در منافذ می‌شود. از طرفی، خاصیت آنتی باکتریال این روغن، در رفع آکنه‌های چرکی و باکتریایی نیز موثر است.روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز
بهترین راهکار برای بهره‌مندی از خواص ضد آکنه روغن آرگان، استفاده موضعی از آن است. حداقل دوبار در روز آن را روی نقاط جوش و آکنه‌ها بمالید و حدود 4-5 ماه این کار را ادامه دهید تا اثرات قابل توجه آن را ببینید.

 

درمان عفونت و قارچ پوستی با روغن ارگان اصل

خواص شگفت انگیز روغن آرگان، پایان ناپذیر است. یکی دیگر از خصوصیات این روغن مغذی و طبیعی، خاصیت آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده آن است. به همین خاطر است که از دیر باز، روغن آرگان برای درمان عفونت‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این خاصیت درمانی، امروزه به صورت پیشرفته‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ مکمل‌، پماد و ترکیبات درمانی روغن آرگان به صورت ویژه برای اهداف آنتی باکتریال در داروخانه‌ها موجود هستند.

 

روغن آرگان اصل ضد التهاب و روشن کننده پوست

گفتیم که روغن آرگان(روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز) سرشار از مواد آنتی اکسیدان است. مواد آنتی اکسیدان، با تاثیر بر راندمان ایجاد رادیکال‌های آزاد، از آسیب سلولی جلوگیری می‌نمایند. از طرفی، مانع از انجام واکنش‌های اکسیدانت می‌شوند و پیری پوست را به تعویق می‌اندازند. این مجموعه بازدارنده، در کاهش فاکتورهای التهابی نیز موثر است و باعث رفع قرمزی پوست می‌شود.

 

 

روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز
روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز

 

 

روغن آرگان سلوکس چیست؟

این روغن کمیاب است که دارای اسیدهای چرب ضروری اولئیک (امگا-9) و لینولئیک (امگا-6) است. هر دوی این ها به پوست مستعد آکنه کمک می کنند.

بسته به منبعی که دارد، روغن آرگان حاوی حدود 35 تا 40 درصد اسید لینولئیک و 42 تا 48 درصد اسید اولئیک است. در حالی که اسید لینولئیک می تواند التهاب و آکنه را کاهش دهد و رطوبت پوست را افزایش دهد، اسید اولئیک می تواند نفوذپذیری پوست را بهبود بخشد و به سایر مواد مغذی کمک کند تا راحت تر به پوست نفوذ کنند.

این روغن گیاهی که از هسته درخت آرگان تولید می‌شود، منحصر به مراکش است.
مردم در سراسر جهان از روغن آرگان برای کمک به درمان عفونت های پوستی، نیش حشرات و بثورات جلدی استفاده میکنند.

ضمنا روغن آرگان سلوکس، امروزه توسط مردان و زنانی که به دنبال یک مرطوب کننده موثر و کاملا طبیعی برای پوست و مو هستند از آن استفاده می شود.

روغن آرگان دارای:
ویتامین A
ویتامین E
آنتی اکسیدان ها
اسیدهای چرب امگا 6
اسید لینولئیک
تحقیقات نشان می دهد که وقتی روغن آرگان روی پوست استفاده شود، کاهش التهاب و مرطوب کردن پوست به همراه دارد.

روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز

روغن آرگان سلوکس هنگامی که به صورت خارجی استفاده می شود، به افزایش تولید سلول سالم کمک می کند و در عین حال باعث سلامت پوست و مو می شود.دقیقاً به همین دلیل است که شرکت های لوازم آرایشی آن را در محصولات ضد پیری، مراقبت از مو و پوست خود قرار می دهند.

 


 

چند نمونه از کاربردهای روغن آرگان سلوکس برای پوست صورت و موها:

روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز

 

آرایش پاک کن
درمان آسیب دیدگی مو
از پوست در برابر آسیب های خورشید محافظت می کند.
به عنوان یک مرطوب کننده برای پوست و مو
درمان کوتیکول های مو
درمان آکنه
ضد پیری
درمانی برای ترک های پوستی
لوسیون بدن
روشن کننده پوست
برای تقویت رشد مو (فنول های موجود در روغن آرگان باعث تحریک پوست سر می شود)
محو شدن لکه های تیره
درمان زخم و سوختگی

 


 

کلمات کلیدی:

روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز ،فروش انلاین روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز ، سفارش روغن آرگان سلوکس اصل مراکش تبریز ،

کانال های ارتباطی
مدیریت: نیشتمان ظاهری
تلفن همراه: 09143425740
آدرس: تبریز
موقعیت
شهر:
تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

more
Allowed HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <blockquote> <code> <em> <strong>

راهنمای ثبت آگهی جدید

پیشنهادی

سبد خرید