جذب کارشناس فروش بیمه سامان اصفهان

  1. جذب کارشناس فروش بیمه سامان اصفهان
photo 2022 02 06 00 08 49 راهنمای ثبت آگهی جدید
توضیحات:

جذب کارشناس فروش بیمه سامان اصفهان

 

آیا از کار کردن برای دیگران خسته شده اید؟

آیا خود را لایق درآمد 100 میلیون تومان در ماه می دانید؟

آیا توان مالی استارت یک کسب و کار مستقل را ندارید!

آیا تمایل دارید در راه اندازی کسب و کارتان یک کوچ اختصاصی در کنار شما حضور داشته باشد ؟

آیا ازشرایط اقتصادی خود رنج می برید ؟

با ما تماس بگیرید .

 


تیم کوچینگ حرفه ای نخبگان آتیه ساز در راستای رسالت کاری و گسترش خدمات ارزش آفرین بیمه به صورت رایگان اقدام به استخدام و جذب تعداد محدودی از جوانان متعهد برای همکاری کرده است جهت رزرو وقت مصاحبه اولیه و معارفه شغل نام و نام خانوادگی ،سن ، تحصیلات و شهر خود  را به شماره 09360593315 ارسال کنید.

 


شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام جذب کارشناس فروش بیمه سامان اصفهان به آدرس @f_tabatabaei_58065 مراجعه کنید.


 

جذب کارشناس فروش بیمه سامان اصفهان آیا از کار کردن برای دیگران خسته شده اید؟ آیا خود را لایق درآمد 100 میلیون تومان در ماه می دانید؟ آیا توان مالی استارت یک کسب و کار مستقل را ندارید! آیا تمایل دارید در راه اندازی کسب و کارتان یک کوچ اختصاصی در کنار شما حضور داشته باشد ؟ آیا ازشرایط اقتصادی خود رنج می برید ؟ با ما تماس بگیرید . تیم کوچینگ حرفه ای نخبگان آتیه ساز در راستای رسالت کاری و گسترش خدمات ارزش آفرین بیمه به صورت رایگان اقدام به جذب تعداد محدودی همکاری کرده است جهت رزرو وقت مصاحبه اولیه و معارفه شغل نام و نام خانوادگی ،سن ، تحصیلات و شهر خود  را به شماره 09360593315 ارسال کنید شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام ما به آدرس @f_tabatabaei_58065 مراجعه کنید.

موقعیت

دیدگاهتان را بنویسید

more
Allowed HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <blockquote> <code> <em> <strong>

راهنمای ثبت آگهی جدید

پیشنهادی

متاسفم! هیچ آگهی پیدا نشد.
سبد خرید