بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480

5.0
  1. بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480
image 03 11 2022 482 راهنمای ثبت آگهی جدید
توضیحات:

نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480

نمایندگی 3480 بیمه ملت (صدور انواع بیمه نامه)

 

 

نمایندگی3480 بیمه ملت پیشرو درصنعت بیمه آماده ارائه انواع بیمه نامه ها به هموطنان عزیز و اتباع محترم و همچنین آماده عقد قرارداد با کلیه سازمانها، ارگانها، شرکتها و.. میباشد.

نیم نگاهی به رزومه کاری ما: بیمه آقای ایرج نوذری(بازیگر)، آقای شهرام عبدلی(بازیگر)، خانم فاطمه امینی(مجری برنامه عروسکی ململ- شبکه ی پویا) و برخی دیگر از نخبگان

 


 

بیمه ملت فعال در صدور بیمه نامه در بخش های:

* بیمه های کشتی،هواپیما و انرژی
* بیمه های زندگی
* بیمه های باربری(داخلی-خارجی)
* بیمه های مسئولیت و بیمه اسب
* بیمه های مهندسی
* بیمه های حوادث و مسافرتی
* بیمه های آتش سوزی
* بیمه اعتباری(کارت اعتباری)
* بیمه های اتومبیل(ثالث-بدنه)
* بیمه های موتور سیکلت(ثالث-بدنه)
و ...

* همچنین این نمایندگی آماده جذب نیروی فعال فروش با انتفاع مالی و کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه و دفتر کار نیز می باشد.

 


شما می توانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر برای صدور انواع بیمه نامه ها از طریق شماره های تماس، ایمیل و شبکه های اجتماعی زیر با ما در ارتباط باشید.


 

تلفن دفتر: 9-02188326038
شبکه های اجتماعی: 09202520160
تلفن همراه (توحیدی): 09122265210
آدرس: تهران، خ مفتح شمالی بعد از چهارراه زهره برج مرجان طبقه واحد

 

پیام رسان ایتا https://eitaa.com/tohidi724
پیام رسان بله https://ble.ir/tohidi724
پیام رسان سروش https://splus.ir/tohidi724
پیام رسان واتساپ https://wa.me/+989202520150
پیج اینستاگرام https://www.instagram.com/mellat3480

 


 

نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480

 


 

همچنان همراه ما باشید با دانشنامه ی بیمه ای نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

* بیمه های کشتی،هواپیما و انرژی: مالکان کشتی و هواپیما برای حفظ منافع خود و محدود کردن و یا جبران تبعات ناشی از خسارت وارده به کشتی و هواپیما ها و همچنین ماشین آلات و تجهیزات آن ، فوت و یا صدمه وارده به خدمه کشتی و هواپیما و یا اشخاص ثالث و یا خسارات وارده به اموال اشخاص ثالث ، می بایست بیمه نامه های خاصی را خریداری نمایند. همچنین صاحبان صنایع و حوزه انرژی نیز به همین سبب نیازمند بیمه های خاص و تمامی خطر می باشند.

 

* بیمه های زندگی: بیمه ملت برای اولین بار در خصوص ارائه بیمه سپرده زندگی بدنبال کاهش نوسانات مالی وارد به خانواده ها و افراد با هر سطح درآمد و هر نوع توان پرداخت حق بیمه میباشد این بیمه نامه ضمن ارائه پوششهای مناسب در برابر مشکلات ناشی از فقدان احتمالی سرپرست خانواده همزمان میتواند بعنوان یک صندوق سرمایه گذاری عمل نماید. همچنین امروزه زنان با توجه به نقش پررنگی که در اقتصاد خانواده و مدیریت مالی خانه ‌دارند. با ورود به فضای اشتغال نیازمند حفاظت از درآمد خود هستند. لذا نه تنها زنان شاغل، بلکه زنان خانه‌دار، بانوان مجرد و زنان سرپرست خانوار نیز برای اطمینان از استقلال مالی در مراحل مختلف زندگی و نیز برخورداری از حقوق بازنشستگی و آینده مطمئن باید بیمه شوند.

 

مزایا زندگی و سرمایه گذاری و بیمه سپرده زندگی:
(1) بهرمندی از درصد سود رسمی + سود مشارکت در منافع (سود مرکب) که مجموعا در چند سال اخیر از حدود - درصد کمتر نبوده است.
(2) غرامت پوششهای حادثه ای: حادثه فوت طبیعی - فوت بر اثر حادثه تا سقف یک میلیارد تومان.
(3) غرامت بیماریهای خاص تا سقف میلیون تومان.
(4) غرامت از کار افتادگی تا سقف میلیون تومان.
(5) معاف از مالیات بر ارث و درآمد (بدون مشکلاتی همچون انحصار وراثت و ...).
(6) غیر قابل مصادره قانونی در صورت بدهکاری.
(7) دریافت وام بدون ضامن تا درصد صندوق ریاضی یا دریافت کارت اعتباری خرید تا درصد صندوق ریاضی
(8) امکان پرداخت آسان حق بیمه (اپلیکیشن، اینترنت بیمه، تلفن بیمه و...).
(9) امکان بیمه شدن اتباع محترم خارجی با نوع مدرک اقامتی (کارت آمایش، پاسپورت اقامتی، پاسپورت خانواری، برگه تردد مدت دار).
(10) بیمه ملت با بالاترین سطح توانگری همراه خانواده ها

 

«بیمه مستمری زنان خانه‌دار» برای تمام دختران و بانوان ارجمند این سرزمین طراحی شده که به منظور ارج نهادن به زحمات قشر وسیعی از بانوان این سرزمین که منشا برکات فراوان در زندگی خانوادگی و اجتماعی ما هستند به این اسم نام‌گذاری شده است. ویژگی و مزیت‌های بیمه مستمری زنان خانه‌دار نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480 عبارتند از:

(1) تخصصی‌ترین بیمه مستمری بانوان در ایران.
(2) پرداخت مستمری مادام‌العمر به بانوان.
(3) امکان افزایش سالیانه حق‌بیمه برای پوشش نرخ تورم و افزایش بازده سرمایه‌گذاری.
(4) افزایش سالیانه نرخ مستمری به میزان 8 درصد.
(5) پرداخت سود حاصل از سرمایه‌گذاری بصورت مشارکت در منافع علاوه بر نرخ سود تضمینی.
(6) محاسبه سود به صورت روزشمار.
(7) پرداخت اندوخته ایجادشده به ذینفع یا ذی‌نفعان در صورت فوت بیمه‌شده در دوران پرداخت حق‌بیمه.
(8) پرداخت 10 سال مستمری به ذی‌نفع یا ذی‌نفعان در صورت فوت بیمه‌شده در طول 10 سال اول دریافت مستمری.
(9) پرداخت سه برابر آخرین مستمری ماهانه به ذی‌نفع یا ذی‌نفعان درصورت فوت بیمه‌شده برای هزینه‌های ضروری فوت.
(10) امکان برخورداری از بیمه درمان تکمیلی انفرادی در چندین طرح (مطابق اندوخته بیمه‌گزار).
(11) امکان دریافت وام از مبلغ اندوخته بدون نیاز به معرفی ضامن یا وثایق ملکی، پس از پایان سال دوم.
(12) معافیت از مالیات بر درآمد؛ به این معنا که حق‌بیمه زندگی جزو هزینه‌های قابل کسر از درآمد مشمول مالیات است.
(13) صدور کارت اعتباری بیمه ملت (هوده کارت) که امکان خرید اقساطی کالا و خدمات را به سادگی فراهم می‌کند

 

شرایط بهره‌مندی از مزایای بیمه ‌نامه:

بانوان این سرزمین با بیمه‌شدن در این طرح همانند تمامی مشاغل، تحت پوشش بیمه مستمری قرار گرفته و با پرداخت 13 تا 30 سال حق‌بیمه (با توجه به سن خود)، تا پایان عمر از حقوق مستمری بهره‌مند می‌شوند.

(1) حداقل سن برای خرید این بیمه‌نامه 18 سال و حداکثر 60 سال است.

(2) حق‌بیمه متناسب با توان مالی بیمه‌گزار است.

(3) امکان تقسیط حق‌بیمه سالیانه به صورت ماهیانه، 2 ماهه، 3 ماهه و 6 ماهه وجود دارد.

(4) برای کاهش اثرات تورم می‌توان حق‌بیمه خود را سالیانه به میزان 5 تا 40 درصد افزایش داد (در ابتدای بیمه‌نامه مشخص می‌شود). در اين صورت ميزان مستمري اوليه افزايش مي‌يابد.

(5) مدت پرداخت حق‌بیمه بر این اساس است: 18 الی 25 سال: مدت حق بیمه 30 سال؛ 26 الی 30 سال: مدت حق بیمه 28 سال؛ 31 الی 35 سال: مدت حق بیمه 25 سال؛ 36 الی 40 سال: مدت حق بیمه 23 سال، 41 الی 45 سال: مدت حق بیمه 20 سال؛ 46 الی 50 سال: مدت حق بیمه 18 سال؛ 51 الی 55 سال: مدت حق بیمه 15 سال، 56 الی 60 سال: مدت حق بیمه 13 سال

 

* بیمه های باربری(داخلی-خارجی) :

در رشته بیمه باربری، بیمه‌گر متعهد مي‌شود در مقابل حق‌بیمه‌ای که از بیمه‌گزار دریافت می‌کند، خسارات وارده به کالای مورد بیمه در جریان عادی حمل و نقل را با در نظر داشتن پوشش‌های خریداری شده، جبران کند. واردکنندگان، صادرکنندگان، شرکت‌های حمل و نقل داخلی و بین‌المللی، شرکت‌های بازرگانی و ترخیص‌کاران، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و صاحبان کالا که به دلایل گوناگون تصمیم به انتقال کالا از یک منطقه به منطقه دیگری دارند، می‌توانند درخواست کننده پوشش بیمه باربری باشند. گروه‌های اصلی بیمه‌ باربری عبارتند از: بیمه باربری داخلی، بیمه‌نامه باربری وارداتی- صادراتی، بیمه‌نامه باربری ترانزیتی، بیمه CMR

 

* بیمه های مسئولیت و بیمه اسب نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480 :

بیمه مسئولیت که نسبت به سایر رشته‌های بیمه‌ای نو ظهور است، بیمه‌گزار را در قبال خسارت‌های ناشی از ادعای قانونی دیگران حمایت می‌کند. با توجه به گسترش روزافزون ادعای خسارت از سوی دیگران بر علیه هر یک از افراد جامعه، ضرورت خرید انواع مختلف بیمه‌های مسئولیت امری انکارناپذیر است. مسئولیت مدنی عبارت است از تعهد و التزامي كه شخص نسبت به جبران زيان وارده به ديگري دارد، اعم از آنكه زيان مذكور در اثر عمل خود شخص مسئول يا اعمال اشخاص وابسته به او و يا ناشي از اشيا و اموال تحت مالكيت يا تصرف وي به وجود آمده باشد .

 

بیمه مسئولیت بهترین پناهگاه برای در امان ماندن از تبعات مالی این التزام قانونی است. بیمه مسئولیت مدنی قراردادی است که به موجب آن بیمه‌گر (شرکت بیمه) در ازای دریافت حق بیمه مقرر از بیمه‌گزار، متعهد است که در صورت تحقق خطر موضوع بیمه، زیان وارد به اشخاص ثالث (در واقع اگر بیمه نباشد به بیمه‌گزار تحمیل می‌شود) را جبران کند. انواع بيمه‌نامه‌های مسئوليت مدنی قابل ارائه در بیمه ملت: عبارتند از: بيمه‌نامه مسئوليت مدنی كارفرما در قبال كاركنان، بيمه‌نامه مسئوليت مدنی توليدكنندگان کالا در قبال استفاده‌کنندگان، بیمه‌نامه مسئولیت مدنی حرفه‌ای، بیمه‌نامه مسئولیت مدنی عمومی.

 

بيمه‌نامه‌ مسئوليت قراردادی:

نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480 آمادگی دارد تا مسئولیت قراردادی اشخاص در قبال یکدیگر را نیز براساس موازین فنی بیمه تحت پوشش قرار دهد. برای خرید چنین بیمه‌نامه‌هایی شما می‌توانید درخواست مکتوب و مشروح خود را به ما ارسال کنید. بیمه ملت پس از دریافت درخواست شما بررسی‌های فنی را انجام داده و پاسخ مکتوبی به شما ارسال خواهد کرد.

 

بیمه اسب (مادیان – نریان):

نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480 همچنین با ارائه تخفیفات ویژه بسته به جنسیت، سن، شرایط و تعداد اسب ها آماده ارائه خدمات بیمه ای به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین باشگاه ها و میادین اسب دوانی می باشد. که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

* بیمه های مهندسی نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

بیمه های مهندسی با ارائه پوششهای تمام خطر نه فقط برای پروژه‌های در حال ساخت و نصب پوشش‌های بیمه‌ای کاملی را ارائه می‌دهند، بلکه در زمان بهره‌برداری از کارخانجات تولید آهن و فولاد، خودروسازان، نیروگاه‌ها، کارخانجات سیمان و موارد مشابه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. واحد بیمه‌های مهندسی بیمه ملت در تیم خود علاوه بر استفاده از کارشناسان خبره مدیریت بیمه، از مهندسان صنایع، مکانیک، شیمی، راه و ساختمان، متالورژی و برق نیز در جهت ارائه خدمات بیمه‌ای و ارزیابی ریسک و خسارت بهره‌گیری می‌کند.

 

این شرکت معتبر بیمه با استفاده از فناوری اطلاعات پیشرفته (IT) توانسته است با چابک‌سازی فرآیندهای اجرایی، پوشش‌های VIP خود را به مشتریان بیمه‌های مهندسی ارائه دهد. انواع بیمه‌های مهندسی عبارتند از: (1) بیمه‌های دوره احداث (Construction) : بیمه تمام‌خطر پیمانکاران، بیمه تمام‌خطر نصب، بیمه‌نامه جامع پروژه. (2) بیمه‌های دوره بهره‌برداری(Operation) : بیمه‌نامه ماشین آلات پیمانکاری، بیمه نامه جامع ماشین آلات، بیمه نامه سازه‌های تکمیل شده، بیمه فساد کالا (محصول) یا بیمه فساد کالا در سردخانه، بیمه تجهیزات الکترونیک، بیمه نامه شکست ماشین آلات، بیمه نامه عدم‌النفع ناشی از شکست ماشین آلات، بيمه تضمين كيفيت ساختمان (بيمه نامه عيوب اساسي و پنهان ساختمان)

 

* بیمه های حوادث و مسافرتی نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

بیمه های حوادث و مسافرتی عبارتند از: (1) بیمه حوادث انفرادی: که با پرداخت حق بیمه های اندک شما را در برابر انواع حوادث حمایت می‌کند و پوشش های ارزنده ای را ارائه می‌دهد. تفاوتی ندارد که این حادثه در چه ساعتی از شبانه‌روز و در کجا اتفاق افتاده باشد، این طرح به 2 صورت حوادث انفرادی آنلاین و پیش صادره قابل ارائه می باشد. مشتریان می¬توانند این بیمه نامه را تا سن 90 سالگی به صورت کوتاه مدت(حداقل 15 روزه)، یک ماهه،دو ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یا یک ساله خریداری نمایند. موارد تحت پوشش این بیمه نامه عبارت است از: فوت، نقص عضو و از کار افتادگی جزئی و کلی دائم، هزینه های پزشکی، غرامت بستری شدن در مراکز درمانی مجاز.

 

() بیمه نامه حوادث خانواده نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

اعضای خانواده مهم ترین ارزش را در زندگی هر انسانی دارد و آرامش و آسایش خانواده یکی از اولویت‌های مهم زندگی وی محسوب می‌شود. بیمه حوادث خانواده بیمه ملت پوشش ها را برای تک تک افراد خانواده تا سقف سرمایه انتخابی به صورت جداگانه ارائه می دهد.این بیمه نامه به 2صورت حوادث خانواده آنلاین و پیش صادره قابل ارائه می باشد.

مشتریان میتوانند این بیمه نامه را تا سن 90 سالگی به صورت یک ماهه،دو ماهه، سه ماهه، روزه، شش ماهه و یک ساله خریداری نمایند. تعداد بیمه شدگان این بیمه نامه از دو تا ده نفر متغیر بوده که شامل (همسر، فرزندان و پدر و مادر زوجین) می باشد پوشش هزینه پزشکی برای کل افراد خانواده و پوشش فوت و نقص عضو و از کارافتادگی دائم برای تک تک افراد خانواده قابل ارائه می باشد. موارد تحت پوشش این بیمه نامه عبارت اند از: فوتٍ، نقص عضو و از کار افتادگی جزئی و کلی دائم، هزینه های پزشکی.

(3) بیمه نامه حوادث تورهای مسافرتی نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480: بیمه گزار می تواند شخصیت حقیقی یا حقوقی داشته باشد. بیمه حوادث تورهای مسافرتی در راستای تأمین امنیت و آرامش مسافران تور های مسافرتی (داخلی و خارجی ) طرح ریزی شده است. مدت سفر تحت پوشش میتواند از 1 روز الی 30 روز باشد. تعداد افراد تحت پوشش این بیمه نامه حداقل 10 نفر می باشد. موارد تحت پوشش این بیمه نامه عبارت است از: فوت، نقص عضو و از کار افتادگی جزئی و کلی دائم، هزینه های پزشک.

(4) بیمه حوادث تحصیلی نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

بیمه گزار می تواند شخصیت حقیقی یا حقوقی داشته باشد. این بیمه¬نامه مخصوص کسانی است که به نوعی اشتغال به تحصیل دارند. بیمه¬ گر در این بیمه نامه با عقد قرارداد گروهی با موسسات آموزشی مانند مدارس، دانشگاه ها، مهد کودکها و سایر مراکز اموزشی متفرقه؛ این مراکز را تحت پوشش بیمه حوادث قرار می¬دهند. بیمه شدگان این بیمه نامه میتوانند دانش آموزان و دانشجویان، دانش پژوهان و کودکان و مربی¬های آموزشی ایشان باشند. این نوع بیمه¬ نامه در طبقه اول بیمه حوادث گروهی قرار می¬گیرد. بیمه ¬¬نامه حوادث تحصیلی طبق طرح آرامش در تحصیل قابل ارائه می¬باشد. مدت این بیمه‌نامه یکسال شمسی می‌باشد. حداقل تعداد بیمه شدگان بایستی 10 نفر باشد. موارد تحت پوشش این بیمه نامه عبارت است از:فوت، نقص عضو و از کار افتادگی جزئی و کلی دائم، هزینه های پزشکی

(5) بیمه نامه مسافرین عازم به خارج از کشور نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

بیمه نامه مسافران عازم به خارج از کشور بیمه ملت با تحت پوشش قراردادن کلیه کشورهای جهان تحت عنوان مناطق مختلف و همراه با سقف تعهدات متنوع برای هر پوشش آرامش سفر را به شما هدیه می دهد. این بیمه نامه با ارائه خدمات شرکت های کمک رسان در کشور مقصد روند پرداخت خسارت را تسهیل می‌نماید.

برخی پوشش های اصلی این بیمه نامه عبارت اند از: پرداخت هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان خارج از کشور، وابسته به منطقه سفر قید شده در بیمه ‌نامه؛ پرداخت هزینه فوریت های دندانپزشکی؛ بازگرداندن جسد متوفی به کشور؛ جا به جایی یا بازگرداندن بیمه شده به کشور در طول سفر در اثر بیماری یا حادثه؛ بازگشت اعضای بلافصل خانواده همراه بیمه گزار به کشور به علت فوت بیمه شده و یا بستری شدن وی در بیمارستان بیش از 10روز؛ سفر اضطرارییكی از اعضای بلافصل خانواده به کشور مقصد در صورتی که بیمه گزار به علت حوادث یا بیماری مشمول این بیمه نامه بیشتر از 10 روز در بیمارستان بستری شود؛ بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یكی از اعضای نزدیك خانواده؛ حواله تضمینی وجوه نقد تا سقف 850 یورو؛ معاضدت حقوقی تا سقف 1500یورو؛ جبران خسارت فقدان بار تحویلی به هواپیما به استثنای پول، جواهرات، کارت های اعتباری و هر گونه سند تا سقف 200 یورو؛ جبران خسارت تاخیر در ورود بار همراه مسافر تا سقف 250یورو وابسته به منطقه سفر پس از گذشت حداقل 6 ساعت تاخیر برای خرید ملزومات اساسی؛ پوشش تاخیر در حرکت وسیله نقلیه مورد استفاده بیمه شده تا سقف 180 یورو؛ فقدان گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه بیمه شده در خارج از کشور تا سقف 200 یورو.

(6) بیمه نامه مسافرین ورودی به ایران نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

هدف از ارائه این بیمه نامه فقط به مسافران ورودی به ایران¬، شامل هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان های داخل کشور جمهوری اسلامی ایران، صرفا بر اثر حوادث و یا بیماریهایی است که منشا بروز آن در خاک جمهوری اسلامی ایران بوده است ،کاربرد دارد و مواردی که دارای منشا قبلی بوده و یا حالت مزمن داشته نظیر بیماری های صعب العلاج، انواع سرطان ، دیابت ....... تحت پوشش این بیمه نامه قرار نخواهد گرفت.

پوشش این بیمه نامه از تاریخ ورود قانونی بیمه شده به کشور ایران آغاز و فقط برای سفرهایی که مدت آن حداکثر 92 روز متوالی باشد معتبر است مگر اینکه در بیمه نامه مدت کوتاه تری قید شده باشد در صورت توافق بیمه گر و بیمه گذار، بیمه شده می تواند در مدت اعتبار بیمه نامه به دفعات به کشور ایران سفر کند.

(7) بیمه نامه عمر زمانی انفرادی نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

این بیمه‌نامه‌ به منظور پوشش خسارت فوت بیمه‌شده در زمان اعتبار بیمه‌نامه صادر می‌شود. حق بیمه این بیمه‌نامه بر اساس شرایط سنی و سلامت بیمه‌شده تعیین می‌شود.برخی از موارد حائز اهمیت این بیمه نامه عبارت است از: پوشش فوت به هر علت (غیر از استثنائات)، ناشي از حوادث و بیماری های تحت پوشش بیمه نامه در ساعت شبانه روز و بدون محدوديت جغرافيايي؛ بیمه شده شخصی حقیقی است؛ حداكثر سن بيمه¬شده جهت پوشش بيمه عمر زمانی انفرادی سال تمام مي باشد؛ تکمیل فرم پرسشنامه پزشکی برای خرید بیمه¬نامه عمر زمانی انفرادی الزامی است؛ پس از تائید کارشناس و پزشک معتمد شرکت، بیمه نامه صادر خواهد شد؛مهمترین عامل در تعیین حق بیمه عمر زمانی انفرادی سن بیمه شده می باشد؛ بیمه شده باید در شروع بیمه¬نامه در سلامت کامل باشد.

(8) بیمه نامه عمر مانده بدهکار انفرادی نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

افرادی که از بانکها و یا موسسات اعتباری و یا صندوقهای قرض الحسنه و... برای خرید یا ساختن خانه و یا رفع نیازهای زندگی وام می‌گیرند؛ معمولاً وام گیرنده و وام دهنده این نگرانی را دارند که در صورت فوت وام گیرنده چه پیش خواهد آمد و بازماندگان چه خواهند کرد. برای رفع این مشکل افرادی که از بانک¬ها وام دریافت می¬نمایند،¬می¬توانند با حق بیمه ناچیزی خود را به نفع بانک ( وام دهنده ) بیمه عمر مانده بدهکار نمایند. در این صورت هرگاه وام گیرنده فوت نماید؛ بدهی وام وی به طور یکجا از طرف شرکت بیمه در وجه بانک پرداخت خواهد شد و از وثیقه مورد نظر به نفع ورثه فک رهن خواهد شد و در نتیجه وراث شخص، نگرانی از بابت اقساط وام نخواهند داشت. پوشش های این بیمه نامه عبارت است از: درصورت فوت بيمه¬ شده (به هر علت)، پرداخت اصل مانده بدهي وی به وام¬دهنده؛ (مانده بدهي) = ( اصل وام) - (جمع مبالغ اقساطي که مي¬بايست بابت اصل وام تا زمان وقوع خسارت توسط بيمه شده پرداخت گردد)؛ در این بیمه نامه اقساط معوق وام، هزینه های تاخیر در پرداخت اقساط و بهره وام تحت پوشش بیمه نامه نبی¬ باشند. صرفا اصل وام تحت پوشش قرار می گیرد؛ حداکثر تسهیلات قابل بیمه شدن در حال حاضر/// ریال می باشد؛ حداکثر سن بیمه شده با مدت بازپرداخت وام نباید از سال تمام تجاوز نماید.نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480

(9) بیمه نامه عمروحوادث گروهی نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480 : یکی از راه‌های مؤثر برای جبران حوادث و اتفاقات غیر قابل پیش بینی در آینده، استفاده از بیمه عمروحوادث می باشد. تعهدات در بیمه نامه عبارت است از فوت به هرعلت، نقص عضو و ازکارافتادگی دائم به صورت کلی و جزئی ناشی از حادثه. در صورت درخواست بیمه گزار، هزینه های پزشکی، غرامت روزانه بستری در مراکز درمانی مجاز وغرامت روزانه عمومی نیز می تواند به عنوان پوشش های فرعی اضافه گردند. مزایای قراردادهای عمروحوادث گروهی عبارتند از: پایین بودن نرخ حق بیمه، تقسیط حق بیمه سالانه، عدم انجام آزمایشات پزشکی. بیمه عمر و حوادث گروهی متشکل از دو بیمه نامه مستقل از هم، بیمه عمر زمانی و بیمه حوادث است.

(10) بیمه نامه عمرمانده بدهکار گروهی نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

پرداخت اصل مانده بدهی (تسهیلات) هر یک از بیمه شدگان (وام گیرندگان) به بیمه گزار (وام دهندگان) در صورت فوت بیمه شده. سود تسهیلات ضمن مذاکره و با پرداخت حق بیمه اضافه تحت پوشش قرار می گیرد. پوشش فوت به هر علت (غیر از استثنائات) ناشی از حوادث و بیماریها در 24 ساعت شبانه روز و بدون محدودیت جغرافیایی. تاخیر در پرداخت اقساط تسهیلات تحت پوشش این بیمه نامه نمی باشد. ذینفع قرارداد عمرمانده بدهکار گروهی در صورت فوت بیمه شده، بیمه گزار می باشد. شرایط بیمه نامه عمرمانده بدهکار گروهی عبارتست از: مجموع سن بیمه شده و مدت بازپرداخت تسهیلات نمی تواند از 70سال تمام بیشتر باشد؛ نرخ حق بیمه بر اساس حداقل و حداكثر مبالغ وام و میانگین وام های دریافتی، وام گيرندگان (تعداد – نوع)، مدت بازپرداخت وام و میانگین سنی وام گیرندگان می باشد.

* بیمه های آتش سوزی نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

بیمه آتش‌سوزی یکی از رشته‌های بیمه اموال است و در اين نوع بيمه‌نامه كليه اموال منقول و غيرمنقول واحدهاي مسكوني، خدماتي، اداري، آموزشي، كارگاهي، صنعتي، انبارها و... قابل بيمه‌شدن هستند. در این نوع از بیمه، بیمه‌گر تامین و جبران زیان‌های مالی و مادی که بر اثر وقوع خطرات آتش‌سوزی، انفجار و صاعقه و یا خطرات اضافی تبعی (مندرج در بند 2 از انواع خطرات قابل بیمه‌شدن در بیمه آتش‌سوزی) به مورد بیمه (اموال بیمه‌گزار) وارد می‌شود را بر عهده دارد. لازم به ذکراست که امکان ارائه پوشش مسوولیت بیمه‌گزار در قبال اشخاص ثالث بر اثر وقوع خطر آتش‌سوزی و انفجار که طبق قانون موجب مسوولیت بیمه‌گزار بشود، نیز وجود دارد.

گروههای اصلی بیمه آتش‌سوزی عبارتند از: (1) بیمه واحدهای صنعتی: شامل: کارخانجات از جمله کارخانجات ریسندگی، بافندگی، رنگ‌سازی و مواد شیمیایی، خودروسازی و موتور سیکلت‌سازی، داروسازی و موادغذایی، کارخانجات چرم‌سازی، موزاییک و سرامیک‌سازی، لوازم بهداشتی، ریخته‌گری، آبکاری و... است . (2) بیمه واحدهای مسکونی: شامل کلیه واحدهای مسکونی به صورت ویلا، خانه، آپارتمان و مجتمع‌های آپارتمانی است .(3) بیمه واحدهای غیرصنعتی: شامل: آموزشگاه‌ها، بیمارستان و درمانگاه، آزمایشگاه و مطب پزشکان، دفاتر اداری، تجاری، فروشگاه‌ها، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، انبارها، نمایشگاه‌ها، موزه‌ها، هتل‌ها و مهمان‌سراها، فرهنگسراها و ... است.

انواع خطرات قابل بیمه‌شدن در بیمه‌نامه آتش‌سوزی نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480 عبارتند از:

(1) خطرات اصلی: شامل خطرات حریق (آتش‌سوزی)، انفجار، صاعقه (رعد و برق) است. در بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی این سه خطر با هم تحت پوشش قرار می‌گیرند و قابل تفکیک نیستند .

(2) خطرات اضافی: شامل سیل و طغیان آب رودخانه و دریا، زلزله و آتش‌فشان، طوفان، گردباد، تند باد، سقوط بهمن، سقوط و برخورد اجسام خارجی، شکست شیشه، سرقت با شکست حرز اموال و اثاثیه، رانش و فروکش کردن زمین، سقوط هواپیما و هلی‌کوپتر و اشیای ساقط شده از آنها، ضایعات ناشی از برف و باران، ضایعات ناشی از ترکیدگی لوله آب و فاضلاب، آشوب، بلوا، شورش (SRCC)، ریزش مواد مذاب در کارخانجات ذوب فلزات و ریخته‌گری، انفجار و دفرمه شدن بویلرها و ظروف تحت فشار صنعتی و پوشش هزینه پاکسازی و... هستند

* بیمه اعتباری(کارت اعتباری)نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

کارت اعتبارى بیمه ملت یکى از ابزارهاى مهم مالى و محصولى است منحصر به فرد که به شکل اعتبار ارائه مى شود و براى دارنده آن امکان خرید اقساطى از شبکه فروشگاه ها و پذیرندگان آن را، به شیوه اى آسان، فراهم مى سازد. دارنده کارت با بررسى شرایط فروشگاه هاى پذیرنده در کارت اعتبارى بیمه ملت (که در سایت به نشانى www.melat.ir در دسترس است،) فروشگاه و کالاى مورد نظر خود را انتخاب و با مراجعه به محل منتخب، توسط کارت اعتبارى، خرید خود را به صورت اقساطى انجام و مبالغ آن را در سررسیدهاى مقرر پرداخت مى نماید.

مزیت هاى کارت اعتبارى نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480 عبارتند از:

ایجاد تسهیلات خرید اقساطى بدون نیاز به معرفى ضامن، ارائه چک، افتتاح حساب یا هرگونه وثیقه براى سازمان ها و مراکز دولتى صدور اولیه کارت به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت هرگونه هزینه یا کارمزد، بهره مندى از سبد متنوع کالا و خدمات شامل انواع خودرو و لوازم جانبى آن (مطابق با شرایط لیزینگ)، لوازم خانگى، فرش و مبلمان، موبایل و کامپیوتر، ارزاق عمومى، پوشاك، خدمات مسافرتى و گردشگرى، مراکز رفاهى، ورزشى، خدماتى، درمانى و ...، ارائه قیمت مشابه با خرید نقدى در بیش از 60 درصد فروشگاه ها و مراکز طرف قرارداد، انتخاب تعداد اقساط با توجه به سقف تعیین شده براى تمامى فروشگاه ها و یا مراکز، شروع پرداخت اولین قسط، در حدود یک ماه پس از انجام خرید، بازگشت اعتبار کارت، به میزان قسط پرداختى به صورت خودکار، شرکت در قرعه کشى ها و برگزارى نمایشگاه هاى تخصصى، مطابق با نیاز افراد و درخواست سازمان ها، خرید اقساطى همراه با تخفیف بیمه نامه هاى بدنه و شخص ثالث(طبق ضوابط بیمه ملت)، امکان شارژ بن کارمندى در کارت اعتبارى بیمه ملت.

روشهای دریافت کارت اعتبارى بیمه ملت نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

(1) انعقاد قرارداد سازمان ها، مؤسسات و شرکت هاى دولتى و خصوصى با بیمه ملت براى ارائه خدمات کارت اعتبارى به کارکنان تحت پوشش. (2) خرید بیمه هاى زندگى بیمه ملت. (3) ارائه درخواست صدور انفرادى براى گروه هاى خاص و معتبر نظیر اعضاى هیئت علمى دانشگاه ها، فرهنگیان، پزشکان، دندانپزشکان، وکلا، مهندسین پایه یک و ...

نحوه بازپرداخت اقساط:

(1) از طریق کسر از حقوق دارنده کارت، توسط سازمان یا شرکت کارفرما مطابق با قرارداد. (2) پرداخت آنلاین اقساط از طریق مراجعه به سرویس ویژه دارندگان کارت و کلیه کارت هاى بانکى عضو شبکه شتاب (3) مراجعه به کلیه ى شعب یا درگاه هاى پرداخت الکترونیک و اینترنت بانک ملت

* بیمه های اتومبیل(ثالث-بدنه) نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

در سال‌های اخیر و قبل از تصویب قانون شخص ثالث جدید مصوبه 1395، روح حاکم بر صنعت بیمه در رشته‌های مربوط به بیمه اتومبیل، نرخ‌شکنی و رقابت ناصحیح، تشدید زیان و افزایش نسبت ضریب خسارت در بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه اتومبیل بوده است.

در چنین شرایطی بیمه ملت به دور از رفتارهای هیجانی با در نظر گرفتن استراتژی انضباط سهم حق بیمه هر رشته در کل پرتفوی شرکت سهم خود را از بیمه‌های اتومبیل و به ویژه شخص ثالث تعدیل کرد و به جای پیروی از روش نرخ‌شکنی علاوه بر ایجاد خدمات موثرتر و مفیدتر برای مشتریان پرداخته است.

در بیمه‌های اتومبیل به ویژه در بیمه شخص ثالث که بیمه‌ای اجباری است کمترین امکان ایجاد خدمات می‌رود ولی در عین حال بیمه‌ملت با خلق خدمات نوین در این رشته، راه را برای صنعت بیمه در جهت ارائه خدمات به بیمه گزاران باز کرد.

بیمه کوتاه‌مدت شخص ثالث، بیمه جامع، بدنه و کمک‌رسان، فروش بیمه‌نامه ثالث و بدنه به صورت تلفن‌بیمه و اینترنت‌بیمه، بیمه امداد (کمک‌رسان) SOS، بیمه‌بدنه طرح راننده محور، عملیاتی کردن بیمه خسارت کلی در بیمه‌بدنه اتومبیل از جمله خدمات جدیدی است کـه از ســال 93 توسـط بیمـه ملت عرضـه گـردید که مـورد اســقبال بیمه گزاران قرار گرفته است. هم اکنون بیمه‌ملت علاوه بر خدمات بیمه‌ای جدید طرح‌های دیگری مانند بیمه تعمیر خودرو را نهایی کرده است که به زودی و پس از کسب مجوزهای مربوط عرضه خواهد شد.

علاوه بر آن، با توجه به شرایط بازار کلیه محصولات بیمه‌های اتومبیل با بررسی کارشناسانه با شرایط بیمه‌گزاران بازار و مبانی فنی منعطف خواهد شد.

خدمات پوشش کمک رسان (SOS) نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

خدمات سوخت رسانى، اتصال باطـرى به باطرى و یا تحویل باطرى جدیـد در محـل، تعـویـض زاپـاس، بیرون کشــیدن خـودرو از گاردریل و شانه خاکى، تعویض تسمه دینام، حمل خودروهاى در راه مانده تا اولین شهر از جمله خدمات فورى هستند که در صورت خریدارى این بیمه نامه هـزینه ارائه خـدمات فوق مطابق شرایط بیمه نامه توسط شرکت بیمه ملت جبران مى گردد.

بیمـه‌نامه جامع اتومبیل نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

در این طرح 4 پوشش بیمه‌ای در یک بیمه‌نامه ارائه شده و هدف تجمیع اطلاعات بیمه‌نامه‌های مختلف در یک بیمه‌نامه است. این بیمه‌نامه در واقع متشکل از چهار پوشش بیمه شخص ثالث، پوشش حوادث راننده، بیمه بدنه (خطرات اصلی و خطرات تبعی) و پوشش امدادرسان خودرو (sos) است. بیمـه‌نامه جـامع به صورت یکسـاله و کوتاه‌مـدت (سـه ماهه و شش ماهه) صادر می‌شود

بیمه‌نامه بدنه راننده محور نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

این بیمـه‌نامه همانند بیمـه‌بـدنه است و خسارت وارده به خودرو مورد بیمـه از طریق این بیمه نامه قابل جبران است با این تفاوت که بیمه‌گزاران این محصول از تخفیف اختصاصی در حق بیمه بهره‌مند می‌شوند. افرادی که نام آنها در بیمه‌نامه درج شده است (حداکثر دو نفر) امکان استفاده از حداکثر مزایای پوشش بیمه‌بدنه را خواهند داشت و در صورتی‌که افراد دیگری هنگام حادثه رانندگی را به عهده داشته باشند، مشمول فرانشیز بیشتری خواهند شد.

بیمه های موتور سیکلت(ثالث-بدنه) نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480:

بیمه ملت علاوه بر ارائه بیمه های شخص ثالث موتورسیکلت با ارائه بیمه نامه بدنه موتورسیکلت همراه با درنظر گرفتن شرایط ویژه و ارائه تخفیف های مناسب، قدم بزرگی در جهت اطمینان خاطر بخشیدن به دارندگان وسایل نقلیه موتور سیکلت برداشته است. هرچند قانون بیمه بدنه موتور سیکلت را اجباری نکرده است اما با این حال، با توجه به افزایش ارزش ریالی بدنه موتور سیکلت و در معرض خطر بودن چنین وسایل نقلیه‌ای، بیمه بدنه موتور سیکلت با اقبال عمومی مواجه شده است.

بیمه‌نامه مذکور برای موتورسیکلت‌های معمولی با ارزش بیش از 200 میلیون ریال و برقی بیش از 100 میلیون ریال امکان صدور دارد. نرخ این بیمه‌نامه دو درصد ارزش موتورسیکلت بوده و فقط تخفیف صفر کیلومتر به آن اضافه می‌شود. در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت و همچنین کاهش آلودگی هوا به موتورسیکلت‌های برقی 20 درصد تخفیف تحت‌عنوان دوستدار محیط زیست ارائه می‌شود.

در پناه خدا پیروز و سلامت و کامروا باشید
مسعود توحیدی- نمایندگی بیمه ملت توحیدی تهران کد 3480

موقعیت

دیدگاهتان را بنویسید

more
Allowed HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <blockquote> <code> <em> <strong>

راهنمای ثبت آگهی جدید

پیشنهادی

متاسفم! هیچ آگهی پیدا نشد.
سبد خرید