بیمه سامان نمایندگی پیمان برنده بهبهان

5.0
  1. بیمه سامان نمایندگی پیمان برنده بهبهان
7813612763726376234682364 راهنمای ثبت آگهی جدید
توضیحات:

بیمه سامان نمایندگی پیمان برنده بهبهان

مدیر فروش بیمه عمر و زندگی بصورت حضوری و غیر حضوری ( آنلاین ) با کد نمایندگی 44778

 

 

✅ صدور انواع بیمه نامه به صورت ۲۴ ساعته
✅ بیمه شخص ثالث و بدنه
✅ بیمه آتش سوزی
✅ بیمه مسئولیت و مهندسی
✅ بیمه عمر و سرمایه گذاری
✅ بیمه باربری
✅ بیمه اشخاص

 

 


مژده مژده!! ما برای کلیه سفارشات آنلاین بیمه ای شما مانند بیمه شخص ثالث از دو و نیم تا ده درصد و برای بیمه بدنه پنجاه تا هفتاد و پنج درصد تخفیف و برای بیمه های مسولیت ، خانه امن ، آتش سوزی ، سرقت و .. نیز شرایط متفاوتی و جذابی را ایجاد کرده ایم.


 

بیمه سامان خدمات ویژه ممتاز  و منحصر به فرد بیمه تکمیلی انفرادی و خانواده و نیز برای کارگاه های کوچک نیز ارائه می دهد و سود سرمایه گذاری قطعی بیمه عمر سامان چهل و پنج درصد در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ بوده است.

 

دعوت به همکاری :

بیمه سامان نمایندگی پیمان برنده از میان علاقمندان به کار آنلاین به صورت پاره وقت و تمام وقت دعوت به عمل می‌نمایید درصورت تمایل به اخذ نمایندگی با ما تماس بگیرید.

 


شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و مشاهده تخفیف ها و جشنواره ها در اینستاگرام به پیج @bimeh.sama_peyman  مراجعه کنید.


بیمه سامان نمایندگی پیمان برنده بهبهان پیمان برنده مدیر فروش بیمه سامان کد نمایندگی 44778 ✅ صدور انواع بیمه نامه به صورت ۲۴ ساعته ✅ بیمه شخص ثالث و بدنه ✅ بیمه آتش سوزی ✅ بیمه مسئولیت و مهندسی ✅ بیمه عمر و سرمایه گذاری ✅ بیمه باربری ✅ بیمه اشخاص مژده مژده!! ما برای کلیه سفارشات آنلاین بیمه ای شما مانند بیمه شخص ثالث از دو و نیم تا ده درصد و برای بیمه بدنه پنجاه تا هفتاد و پنج درصد تخفیف و برای بیمه های مسولیت ، خانه امن ، آتش سوزی ، سرقت و .. نیز شرایط متفاوتی و جذابی را ایجاد کرده ایم. بیمه سامان خدمات ویژه ممتاز  و منحصر به فرد بیمه تکمیلی انفرادی و خانواده و نیز برای کارگاه های کوچک نیز ارائه می دهد و سود سرمایه گذاری بیمه عمرآن چهل و پنج درصد در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ بوده است. دعوت به همکاری : بیمه سامان از میان علاقمندان به کار آنلاین به صورت پاره وقت و تمام وقت دعوت به عمل می‌نمایید درصورت تمایل به اخذ نمایندگی با ما تماس بگیرید. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و مشاهده تخفیف ها و جشنواره ها در اینستاگرام به پیج @bimeh.sama_peyman  مراجعه کنید.

موقعیت

دیدگاهتان را بنویسید

more
Allowed HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <blockquote> <code> <em> <strong>

راهنمای ثبت آگهی جدید

پیشنهادی

متاسفم! هیچ آگهی پیدا نشد.
سبد خرید