بیمه سامان نمایندگی علمی بروجن

  1. بیمه سامان نمایندگی علمی بروجن
8978785946986745769457896 پیشنهادی
توضیحات:

بیمه سامان نمایندگی علمی بروجن استان چهارمحال بختیاری

بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان نمایندگی علمی بروجن استان چهارمحال بختیاری

 

فرصت شغلی ویژه با مزایای ویژه "بیمه سامان"

راه اندازی کسب و کار با درآمد بالا و بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه

مزایای شغلی:
1_ اعطای کد نمایندگی همراه با مجوز کارآفرینی
2_ عقد قرارداد بعد از قبولی در مصاحبه و تشکیل پرونده
3-بدون نیاز به تاسیس شعبه در شروع فعالیت
4-آموزش رایگان

جهت قرارگیری در لیست مصاحبه نام ونام خانوادگی و شهر محل سکونت خود را به شماره پشتیبانی 09211171629 ارسال نمایید.

 

بیمه عمر چیست؟
یک پس انداز منظم و سیستماتیک است که شمارا با ریز پرداخت‌های خود هم سرمایه گذاری انجام می‌دهید و هم کاملترین پوشش های بیمه ای را که هرفرد در طول زندگی به آن نیاز دارد دریافت می‌کند.

 

شرایط بیمه عمر سامان
بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان یک سرمایه گذاری مطمئن با سود تضمینی است که علاوه بر سود آوری بالا شامل پوشش های بیمه ای بسیار زیادی نیز می‌باشد.  برخی از شرایط بیمه عمر سامان عبارت اند از امکان دریافت وام‌، امکان برداشت از حساب، پرداخت هزینه های درمانی و معافیت مالیاتی بخشی از این پوشش هاست.

 

 


شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با انواع بیمه نامه ها به پیج اینستاگرام بیمه سامان نمایندگی علمی بروجن به آدرس @bime_elmi مراجعه کنید.


 

مهم ترین ویژگی های بیمه سامان نمایندگی علمی بروجن

1.انتخاب سبد سرمایه گذاری بر اساس سود پرداختی(45درصدسود صندوق رشد 1درسال 98بیشترین سود بین شرکت‌های بیمه)
2.امکان دریافت وام‌ تا 90%حساب اندوخته ازپایان سال اول
3.برداشت  از حساب اندوخته از پایان سال اول
4.امکان تبدیل تمام یا بخشی از حساب اندوخته به مستمری

5.پرداخت سرمایه ای بالغ بر 100 برابر حق بیمه درصورت فوت ناشی از حادثه ی بیمه شده
6.پرداخت سرمایه از کار افتادگی برابر مبلغ سرمایه فوت هرسال درصورت ازکارافتادگی دائم بیمه شده
7.معافیت بیمه گذاراز پرداخت حق بیمه عمر به مدت 10 سال درصورت ازکار افتادگی کامل براثر بیماری یا حادثه
8.پرداخت مستمری به میزان 2 برابر آخرین مبلغ حق بیمه به مدت 10 سال درصورت ازکارافتادگی کامل براثر بیماری یا حادثه

9.پرداخت هزینه های درمانی درصورت بروز بیماری های صعب العلاج تا سقف 15000000000ریال درطرح ممتاز (30بیماری)
10.معافیت مالیاتی سرمایه و همچنین اندوخته حاصل از سرمایه گذاری ها
11.انعطاف پذیری از پرداخت حق بیمه بسته به میزان درآمد هرشخص

 

 


بیمه سامان نمایندگی علمی بروجن استان چهارمحال بختیاری بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان نمایندگی علمی بروجن استان چهارمحال بختیاری بیمه عمر چیست؟ یک پس انداز منظم و سیستماتیک است که شمارا با ریز پرداخت‌های خود هم سرمایه گذاری انجام می‌دهید و هم کاملترین پوشش های بیمه ای را که هرفرد در طول زندگی به آن نیاز دارد دریافت می‌کند. شرایط بیمه عمر سامان بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان یک سرمایه گذاری مطمئن با سود تضمینی است که علاوه بر سود آوری بالا شامل پوشش های بیمه ای بسیار زیادی نیز می‌باشد برخی از شرایط بیمه عمر سامان عبارت اند از امکان دریافت وام‌، امکان برداشت از حساب، پرداخت هزینه های درمانی و معافیت مالیاتی بخشی از این پوشش هاست. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با انواع بیمه نامه ها به پیج اینستاگرام  @bime_elmi مراجعه کنید. مهم ترین ویژگی های بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان 1.انتخاب سبد سرمایه گذاری بر اساس سود پرداختی(45درصدسود صندوق رشد 1درسال 98بیشترین سود بین شرکت‌های بیمه) 2.امکان دریافت وام‌ تا 90%حساب اندوخته ازپایان سال اول 3.برداشت  از حساب اندوخته از پایان سال اول 4.امکان تبدیل تمام یا بخشی از حساب اندوخته به مستمری 5.پرداخت سرمایه ای بالغ بر 100 برابر حق بیمه درصورت فوت ناشی از حادثه ی بیمه شده 6.پرداخت سرمایه از کار افتادگی برابر مبلغ سرمایه فوت هرسال درصورت ازکارافتادگی دائم بیمه شده 7.معافیت بیمه گذاراز پرداخت حق بیمه عمر به مدت 10 سال درصورت ازکار افتادگی کامل براثر بیماری یا حادثه 8.پرداخت مستمری به میزان 2 برابر آخرین مبلغ حق بیمه به مدت 10 سال درصورت ازکارافتادگی کامل براثر بیماری یا حادثه 9.پرداخت هزینه های درمانی درصورت بروز بیماری های صعب العلاج تا سقف 15000000000ریال درطرح ممتاز (21بیماری) 10.معافیت مالیاتی سرمایه و همچنین اندوخته حاصل از سرمایه گذاری ها 11.انعطاف پذیری از پرداخت حق بیمه بسته به میزان درآمد هرشخص بیمه عمر چیست؟ یک پس انداز منظم و سیستماتیک است که شماباریزپرداختهای خود،هم سرمایه گذاری می کنیدوهم کاملترین پوشش های بیمه ای را که هر فرد در طول زندگی به آن نیازدارد،دریافت می کنید. مزایای بیمه عمروتشکیل سرمایه دربیمه سامان: ۱.پرداخت سودقطعی ۴۵ درصد ۲.دریافت مستمری بازنشستگی پس از ده قسط پرداخت حق بیمه ۳.پوشش بیش از ۳۰ نوع بیماری تاسقف ۱/۵ میلیارد تومان ۴.دریافت سرمایهٔ ۲۵ برابر حق بیمه پرداختی درصورت ازکارافتادگی حادثی ۵.دریافت سرمایهٔ فوت حادثی ۱۰۰ برابر حق بیمه پرداختی ۶.دریافت وام تا۹۵درصداندوخته ۷.حق برداشت تا۹۵درصداندوخته درصورت نیاز به پول ۸.معاف از مالیات ۹.پرداخت هزینه های پزشکی و بستری تا۲۰ میلیون تومان .... و هزاران مزایای دیگر مابه شما آرامش هدیه می دهیم امروز با ما تماس بگیرید

موقعیت

دیدگاهتان را بنویسید

more
Allowed HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <blockquote> <code> <em> <strong>

 

پیشنهادی

متاسفم! هیچ آگهی پیدا نشد.
سبد خرید