بیمه سامان نمایندگی باقری ساری

5.0
  1. بیمه سامان نمایندگی باقری ساری
764723647348627346723 راهنمای ثبت آگهی جدید
توضیحات:

بیمه سامان نمایندگی باقری ساری

 

سیده مریم باقری کد نمایندگی ۳۰۲۹۶
صدور آنلاین انواع بیمه نامه های مسؤلیت، عمر و مستمری بازنشستگی، شخص ثالث، آتش سوزی و....

 

✅ بالاترین نرخ پرداخت سود - 45 درصد سالانه

✅ امکان اعلام بازنشستگی با پرداخت ده سال حق بیمه

✅ پرداخت خسارت هزینه های پزشکی تا سقف یک میلیارد و پانصد هزار تومان

✅ پرداخت تا سقف پانصد میلیون تومان برای از کار افتادگی و نقص عضو

 


شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و درخواست صدور انواع بیمه نامه از سراسر ایران با شماره 09120188982 تماس بگیرید و یا از طریق پیج اینستاگرام. syedeh.maryam.baghei علاوه به مشاهده نمونه ها با ما در ارتباط باشید.


قابل توجه علاقه مندان به همکاری با بیمه سامان
بیمه سامان نمایندگی باقری ساری ازمیان علاقه مندان به کار آنلاین به صورت پاره وقت و تمام وقت همکاری به عمل می آورد جهت اطلاعات بیشتر با شماره بالا تماس بگیرید.


بیمه سامان نمایندگی باقری ساری سیده مریم باقری کد نمایندگی ۳۰۲۹۶ صدور آنلاین انواع بیمه نامه های مسؤلیت، عمر و مستمری بازنشستگی، شخص ثالث، آتش سوزی و.... ✅ بالاترین نرخ پرداخت سود - 45 درصد سالانه ✅ امکان اعلام بازنشستگی با پرداخت ده سال حق بیمه ✅ پرداخت خسارت هزینه های پزشکی تا سقف یک میلیارد و پانصد هزار تومان ✅ پرداخت تا سقف پانصد میلیون تومان برای از کار افتادگی و نقص عضو شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و درخواست صدور انواع بیمه نامه از سراسر ایران با شماره 09120188982 تماس بگیرید و یا از طریق پیج اینستاگرام. syedeh.maryam.baghei علاوه به مشاهده نمونه ها با ما در ارتباط باشید. قابل توجه علاقه مندان به همکاری با بیمه سامان بیمه سامان نمایندگی باقری ساری ازمیان علاقه مندان به کار آنلاین به صورت پاره وقت و تمام وقت همکاری به عمل می آورد جهت اطلاعات بیشتر باشماره بالا تماس بگیرید.

موقعیت

دیدگاهتان را بنویسید

more
Allowed HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <blockquote> <code> <em> <strong>

راهنمای ثبت آگهی جدید

پیشنهادی

متاسفم! هیچ آگهی پیدا نشد.
سبد خرید