بیمه خاورمیانه نمایندگی پورسعید کرمان

5.0
  1. بیمه خاورمیانه نمایندگی پورسعید کرمان
47264623784628734682 راهنمای ثبت آگهی جدید
توضیحات:

بیمه خاورمیانه نمایندگی پورسعید کرمان

 

✅ بیمه عمر و مستمری خاورمیانه نمایندگی امیر پورسعید با کد نمایندگی 01063296 کرمان - شهرستان بردسیر

✅ اولین وتخصصی ترین بیمه عمر با بالاترین رتبه توانگری مالی دربین بقیه بیمه ها.

✅ دارای پوششهای بیمه ای عالی و سرمایه گذاری عالی برای زمان بازنشستگی.

✅ با بیمه عمر و مستمری خاورمیانه آینده خود و فرزندانتان را تضمین کنید

✅ پرداخت سودمشارکت 83 درصد. بالاترین سود مشارکت درتاریخ بیمه

 


 

با پرداخت 15 سال حق بیمه فرزندان خود را صاحب درآمد مادام العمر کنید،  تا بدون دغدغه های مالی رشته و شغل مورد علاقه خود را انتخاب و پس از بازنشستگی مانند بازنشسته های خارجی دوران توام با آرامشی را سپری کنند.

 

نه چون بازنشسته های این روزگار که با پایان روزهای دوران کاری تازه با سختی ها و دغدغه های مالی روبرو می شوند. بیمه خاورمیانه نمایندگی پورسعید کرمان جهت ارائه مشاوره رایگان و تخصصی از آغاز مسیر تا انتها در کنار شماست . در هر کجای ایران اسلامی که هستید. خدمات بیمه عمر خانواده را به ما بسپارید.

 


شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی شرایط و آشنایی بیشتر با مزایا در اینستاگرام به پیج @bime_khavarmiyaneh_bardsir مراجعه کنید.


بیمه خاورمیانه نمایندگی پورسعید کرمان ✅ بیمه عمر و مستمری خاورمیانه نمایندگی امیر پورسعید با کد نمایندگی 01063296 کرمان - شهرستان بردسیر ✅ اولین وتخصصی ترین بیمه عمر با بالاترین رتبه توانگری مالی دربین بقیه بیمه ها. ✅ دارای پوششهای بیمه ای عالی و سرمایه گذاری عالی برای زمان بازنشستگی. ✅ با بیمه عمر و مستمری خاورمیانه آینده خود و فرزندانتان را تضمین کنید ✅ پرداخت سودمشارکت 83 درصد. بالاترین سودمشارکت درتاریخ بیمه شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی شرایط و آشنایی بیشتر با مزایا در اینستاگرام به پیج @bime_khavarmiyaneh_bardsir مراجعه کنید.

موقعیت

دیدگاهتان را بنویسید

more
Allowed HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <blockquote> <code> <em> <strong>

راهنمای ثبت آگهی جدید

پیشنهادی

متاسفم! هیچ آگهی پیدا نشد.
سبد خرید