بیمه برتر پاسارگاد نمایندگی امیری کرمانشاه

  1. بیمه برتر پاسارگاد نمایندگی امیری کرمانشاه
82364872367462764276374 پیشنهادی
توضیحات:

بیمه برتر پاسارگاد نمایندگی امیری کرمانشاه

 

بیمه عمر چیست؟

🔴 در واقع بیمه عمر دو وجه دارد. وجه اول اینکه شما خودتان را بیمه میکنید.

 

که شامل پوشش  :

  • هزینه پزشکی حادثه
  •  از کار افتادگی حادثه
  •  نقص عضو حادثه
  • سکته قلبی و مغزی
  • سرطان ها
  • جراحی قلب
  • پیوند اعضا
  • فوت عادی
  • فوت حادثه
  •  بیمه تکمیلی
  •  آتش سوزی منزل مسکونی

در واقع شما با هر میزانی که پرداختی داشته باشید، با یک ضریبی تحت پوشش همه این بیمه ها قرار میگیرید.

 

🔴 وجه دوم این بیمه نامه ، وجه پس اندازی هست.

یعنی شما در این بیمه نامه از سوددهی منظم و برنامه ریزی شده ای برخوردار می شوید.
به این صورت که ما دو نوع سود به شما پرداخت میکنیم.

اول سود روزشمار تضمینی است که درصد آن از روز اول تا روز آخر شما مشخص است. ( طبق بخش نامه بیمه مرکزی : دو سال اول 16% - دو سال دوم 13% و مابقی سالها 10% ) می باشد. این سود بصورت حداقلی است.

سود دوم که نام آن سود مشارکت در منافع است هر سال در انتهای سال مشخص میشود و به شما پرداخت میشود. و چون سالانه است و به عوامل متعددی از جمله شرایط اقتصادی و سیاسی و تورم و... بستگی دارد.

 

هر سال درصدی متفاوت است و به همین دلیل در قرارداد بیمه شما ، عدد سود حداقلی بصورت کاملا دقیق درج میشود و بعد قید میشود که سود مشارکت نیز سالانه به این مقدار اضافه خواهد شد.

بیمه برتر پاسارگاد نمایندگی امیری کرمانشاه

🔴جنبه مثبت دیگر این بیمه نامه ، وام است.
شما میتوانید از ماه هفتم تا انتهای مدت قرارداد خود از بیمه نامه تان وام بگیرید ، آنهم بدون سند و ضامن(بهتر است سال‌های اول، وام برداشته نشود. )

 

🔴حق بیمه ی انتخابی شما باید به نسبت توانایی مالی خودتان انتخاب گردد.
طبیعتا هر چقدر پرداختی شما بیشتر باشد ، سرمایه شما خیلی بیشتر خواهد شد.

 

🔴این بیمه نامه محدودیت سنی ندارد اما هر چه سن کمتر باشد ، شرایط بیمه بهتر خواهد شد و سوددهی نیز بیشتر خواهد شد. بیمه برتر پاسارگاد نمایندگی امیری کرمانشاه

 

🔴بهترین راه پس انداز با مبالغ کم و تدریجی و همینطور باریسک صفر و با مزایای بیمه ای ، بیمه عمر وتامین آتیه است.

 


هر کجای ایران اسلامی که هستید ما در بیمه برتر پاسارگاد نمایندگی امیری بصورت غیر حضوری در کوتاه ترین زمان بیمه نامه شما را صادر و ارسال می کنیم.


شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با طرح ها و تخفیف های فوق العاده بیمه برتر پاسارگاد نمایندگی امیری کرمانشاه به پیج اینستاگرام @zohre.a2pasargad مراجعه کنید.


 

 

✔️اطلاعیه جذب نیروی کار پشتيبان✔️

 

قابل توجه کارجویان محترم و کسانی که درجستجوی کار (پاره وقت و یا تمام وقت) با حقوق و مزایای عالی هستند.

مزایای شغلی:

● انعقاد قرارداد کاری
● امکان ارتقاء جایگاه شغلی در سطوح سازمانی
●بیمه تکمیل درمان

شرایط ثبت نام:

● عدم پیشینه کیفری و اعتیاد
● گواهی پایان خدمت یا معافیت (آقایان)
● حداقل مدرک تحصیلی لیسانس (دیپلم با تایید کارشناس)
● سن 22 سال به بالا(خانم و اقا)
🌸علاقه مندان با توجه به زمان محدود، جهت کسب اطلاعات وهماهنگی برای مصاحبه و گزینش اولیه با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. بیمه برتر پاسارگاد نمایندگی امیری کرمانشاه

 


برای ارتباط مستقیم با ما در برنامه واتس اپ میتوانید به شماره 09128573049 تماس بگیرید


 

بیمه برتر پاسارگاد نمایندگی امیری کرمانشاه بیمه عمر چیست؟ 🔴 در واقع بیمه عمر دو وجه دارد. وجه اول اینکه شما خودتان را بیمه میکنید. که شامل پوشش  : هزینه پزشکی حادثه  از کار افتادگی حادثه  نقص عضو حادثه سکته قلبی و مغزی سرطان ها جراحی قلب پیوند اعضا فوت عادی فوت حادثه  بیمه تکمیلی  آتش سوزی منزل مسکونی در واقع شما با هر میزانی که پرداختی داشته باشید، با یک ضریبی تحت پوشش همه این بیمه ها قرار میگیرید. 🔴 وجه دوم این بیمه نامه ، وجه پس اندازی هست. یعنی شما در این بیمه نامه از سوددهی منظم و برنامه ریزی شده ای برخوردار می شوید. به این صورت که ما دو نوع سود به شما پرداخت میکنیم. اول سود روزشمار تضمینی است که درصد آن از روز اول تا روز آخر شما مشخص است. ( طبق بخش نامه بیمه مرکزی : دو سال اول 16% - دو سال دوم 13% و مابقی سالها 10% ) می باشد. این سود بصورت حداقلی است. سود دوم که نام آن سود مشارکت در منافع است هر سال در انتهای سال مشخص میشود و به شما پرداخت میشود. و چون سالانه است و به عوامل متعددی از جمله شرایط اقتصادی و سیاسی و تورم و... بستگی دارد. هر سال درصدی متفاوت است و به همین دلیل در قرارداد بیمه شما ، عدد سود حداقلی بصورت کاملا دقیق درج میشود و بعد قید میشود که سود مشارکت نیز سالانه به این مقدار اضافه خواهد شد. 🔴جنبه مثبت دیگر این بیمه نامه ، وام است. شما میتوانید از ماه هفتم تا انتهای مدت قرارداد خود از بیمه نامه تان وام بگیرید ، آنهم بدون سند و ضامن(بهتر است سال‌های اول، وام برداشته نشود. ) 🔴حق بیمه ی انتخابی شما باید به نسبت توانایی مالی خودتان انتخاب گردد. طبیعتا هر چقدر پرداختی شما بیشتر باشد ، سرمایه شما خیلی بیشتر خواهد شد. 🔴این بیمه نامه محدودیت سنی ندارد اما هر چه سن کمتر باشد ، شرایط بیمه بهتر خواهد شد و سوددهی نیز بیشتر خواهد شد. 🔴بهترین راه پس انداز با مبالغ کم و تدریجی و همینطور باریسک صفر و با مزایای بیمه ای ، بیمه عمر وتامین آتیه است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با طرح ها و تخفیف های فوق العاده بیمه برتر پاسارگاد نمایندگی امیری به پیج اینستاگرام @zohrea2pasargad مراجعه کنید.

موقعیت

دیدگاهتان را بنویسید

more
Allowed HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <blockquote> <code> <em> <strong>

 

پیشنهادی

سبد خرید